Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***JOULUISET kesäiseen viikkoon 26***

26.06.2006 |

Aloitetaan pino, jos loppuviikosta ehtisin kirjoitellakin... ;)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihana ilma, me lähdemmekin kohta Iiriksen kanssa vaunuttelemaan mun veljen perheen luo kun molempien isännät on töissä. Välillä tuntuu että ei tuota miestä ehdi viikon aikana paljon nähdä hän kun reissailee suomessä työnpuolesta. Sitten me vielä alamme rakentamaan elokuussa niin sitten ei varmaan ehditä ollenkaan kun kaikki vapaa aika ollaan rakennuksilla että on rankka projekti edessä no ehkä se sitte palkitsee joskus.....

Iiris on koko päivän konttaillut nyt on oppinut jo paljon varmemmaksi hassua katsella ja ajatella että tossa se meidän pikkuvauva jo menee:)

Me ollaan tehty nyt sitten sellanen päätös että ei käytetä ehkäisyä että saa lapsia tulla jos tulee lisää, mikä on kuitenkin epätodennäköistä kun tämä Iiriskin sai alkunsa inseminaatiosta, mutta eihän sitä koskaan tiedä...Ja minä kun olen aina sanonut että meille riittää yksi lapsi...No en kuitenkaa odota mitää kun ei me varsinaisesti olla niin että tulis nyt heti, en mä osaa selittää no tulee jos tulee.Ollaan ajateltu että sitten jos ei kuulu 2-3 vuoteen mitään sitten vasta mennään uusiin hoitoihin, niin kuin sanottu hyvin epätodennäköistä että tarppää.

Huomenna pitaisi mennä sukulaismiehen synttäreille ei oikein innosta ton Iiriksen kanssa lähteä kun se on aina sellasta kumminkin vaan kitisee koko ajan toivotaan että Iiris yllättäisi äidin ja käyttäytyisi hyvin, sopii toivoa...

Mä niin toivoisin että tääl ois enempi samanikäistä vauva toimintaa siis semmosta että äidit lapsineen tapais jossain en oo ainakaan kuullut että toimintaa ois no ehkä sitten syksyllä kun muskarit alkaa...OIs vaan niin kivaa kun ois seuraa Iiriksellä..

Ainut mikä tällä hetkellä tökkii on toi Iiriksen maidon juonti ei meinaa juoda tarpeeksi tai no sitä 6dl sellanen 5-6dl menee joten kuten kun oon tarjoamassa tuntuu koko ajan, oon sitten antanut kaupan nestle bona kaurapuuroa kun siinä näyttää olevan samoja vitamiineja/kalsiumia kuin maidossa, toivon vaan että maitomäärät kasvais niin pääsisi eroon ja sais syödä normaalia kaurapuuroa:(

Annora ja Iiris 7kk ja risat

Vierailija
22/26 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vieläkin krapulassa.....

hauskaa oli vaikkakin mulla meni välillä vähän liiankin lujaa...

Juho seisoi tänään tukea vasten kun siihen laittoi(tyttö vasta 9kk iässä) ja kierimään on vähän ruennut eli viimein taitaa olla sen selälleen kääntymisen hokannut kunnolla.

pakko mennä..mies bilettää sitten tänään...

äityliini ja Juho 281105 kera yhden söpön hampaan=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nää päivät menee nopeeta! kohta pitäis jo lähtee takas kotia päin ja miehen lomakin on jo viikon päästä ohi,nyyh.. onneks aurinko paistaa taas niin voi olla ulkona koko päivän. meillä poika ei kyllä turhista kitise,oliko se annora,joka sanoi,et tyttö kitisee matkoilla. itse olin ekat 4kk lähes kokonaan kotona neljän seinän sisällä,kun poika ei suostunut olee vaunuissa lainkaan ja huusi lähes koko ajan,usein ihan vaan nälkäänsä,kun söi n.tunnin välein. nyt onkin sitten ihanan helppoa,poika ei kyllä itke lainkaan,viihtyy hyvin rattaissa ja nukkuu loistavasti milloin missäkin. ei pahemmin vierasta uusia paikkoja (ihmisiä ei nyt vielä lainkaan) ja on itse aurinkoinen. varsinkin nyt,kun on keksinyt tuon liikkumisen ilon,niin lattiallakin jaksaa olla yksikseen pidempiä aikoja,täytyy vaan aina olla lähettyvillä katsomassa,ettei iske päätään minnekään tai löydä jotain vaarallista syötävää.

olin muuten eilen viihteellä!! toinen kerta synnytyksen jälkeen! oli aikasta mukavaa. ensin vietettiin rantasaunalla ilta,grillattiin ja juotiin viiniä ym. niin,et poikakin oli vielä mukana nukkuu ja sitt tämä äippä painui baariin ja mies jäi vahtii poikaa. oli kuulemma itkenyt melkein puol tuntia kovaa,kun ei ollut saanut tissiä vaan tuttipulloa.. sen siitä saa,kun aina tarjoaa pelkästään tissiä rauhoittamiseksi öisin... huomasin kyllä,ettei tuolla baarin puolella mitenkään kovin ihmeellistä ole ja mietinkin,et miten sinne oli ennen niin kova hinku mennä (ja vielä niin usein!). ihan samat naamat ja ihan sama meno siellä oli kuin ennenkin.. joten eipä todellakaan ole ikävä noita baariaikoja,jolloin ei ollut kiire kotiin yöksi... suorastaan loppu illasta rupes v****taa ja lähdettiinkin sitten pois. paikka oli täynnä naisen kipeitä miehiä,jotka tuijotti vaan perseitä ja tissejä ja yritti iskee naista itselleen yöks... tosi tympeetä. ihanaa olikin tulla takas ja nähdä oma mies ja poika vierekkäin nukkumasa ja kömpiä sinne viereen.:)

nyt täytyy lopettaa.. lähdetään biitsille,kun on niin aurinkoista.pitää päästä uimaan. leikkasin hiukset tällä viikolla lyhyemmiks,pois lähti n.15cm,tosi outoo,kun ne on nyt niin lyhyet.

mutt.. ei enää jaaritteluja.. aurinkoista päivää kaikille!

-annukka-

Vierailija
24/26 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille joulukuisille näin kesän lomassa. Meillä on mennyt rauhallisesti. On opittu paljon uusia asioita ihan pienessä ajassa. Nyt poika nukkumassa ja kerkee hetkeksi naputtelemaan.

Aattelin kysellä kuinka monella jo lapsi ryömii tai konttailee. Meillä yritetään kovasti vetää jalkoja vatsan alle.

Vierailija
25/26 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkut teille vielä ennen reissua,koitan joku päivä käydä täällä...

on mun isällä kone kuiteskin.

Juho seisoo tukea vasten kun laittaa(tyttö vasta 9kk iässä)joten tosi nopeaa kehitystä kun 7kk neuvola varattiin siksi ettei varaa jalkoihin!=)

Ja istuu laitettaessa aika kauan jo itse,samoin peruutus ja joskus kieriminenkin on parempaa aina vaan=) mahakin jopa hiukan nousi tänään lattialta kun poju alasti pungersi.

me siis ollaan reissussa 3-9.7

hauskaa ensi viikkoa kaikille!käyn jos ehdin!!

t.äitiliini ja Juho7kk4pv

Vierailija
26/26 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellettä piisaa.Oltiin Aadan kanssa ulkona ja varjoja haeskeltiin.Niin kovasti on tuosta auringosta varoiteltu,mutta väkisinkin välillä typsy sitä saa. Vaunuilut meneekin nykyään istumiseksi,ei suostu makaamaan.Joten rattaat ne on viritettävä pikimmiten.

Tuossa yksi kaveri naureskeli aadan tyylille nousta istumaan. Suoraan selältään punttaa ylös,joten vatsalihaksista löytyy.

Nyt sitten yrittääkin nousta tukia vasten seisomaan.Konttaustakin treenataan kovasti,varmaan alkaa tässä parin päivän sisään onnistua.

Jatkuvaa parkua tämä opetteluvaihe,kun aina sattuu.Huutonetistä onkin tulossa sellainen konttauskypärä,saa nähdä tuleeko käytettyä.

Tän enempää ei taida raaskita koneella istua kauniina päivänä.

Ruskettukaahan äipät!

Terkuin:Liinuksi+Aada muutaman päivän päästä 7kk