Miksi joku maksaa mieluummin kuparipannusta hyvätuloiselle pariskunnalle 1000e kuin, että antaisi saman rahan hyväntekeväisyyteen
esim. SPR:lle?
Tätä ihmettelin eilen Suomen huutokauppakeisari- ohjelmassa. Ei tuo ohjelman pariskunta näytä ainakaan nälkää näkevältä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se Aki aika legenda, hyvästä kannattaa maksaa.
Miksi alapeukkuja? Porukka Akille kateellisia?
Siis tälle ylipaksulle pöllöpäälle kateellisia? Älä viitti naurattaa. Tämähän on akkoineen kehitysvammaisen tasolla!
Hyvin se Aki vetää sellaisen vaatimattoman juntin roolia tv:ssä vaikka todellisuudessa se on ylellisyyksien perään 😂
Ei kai siinä muuta perustaa voi olla, kuin että pääsee televisioon. Mulla olis tuolla keittiön kaapin päällä kolmekin kuparipannua. Enpä usko, että ketään kiinnostaisi tonnia niistä maksaa :D
En nyt sano mitään hyväntekeväisyydestä mutta minun mielestäni voisi tonnilla saada jotain paljon mielekkäämpää kuin kuparipannun. Noh, valinta on ostajan.
Siis onko kuparipannut noin arvokkaita?!
Meillä on niitä vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niitä vaikka kuinka.
Ei ole, huutokaupoissa saa kympillä ja alle.
Noissa on Aki-lisä.
Vierailija kirjoitti:
Enempi ihmettelen niitä Markun kökköjä ja rumia tuotoksia, että joku niistä jotakin maksaa.
Kuparista saa sentään jotain vielä takaisin - jos myy.
"Desink py Markku" LOL
Ärsyttävä juntti sössöttäjä, ja akkansa vielä pahempi. Kuka helvetti noita katsoo, ennemmin ampuisin itseäni polveen.
Hyväntekeväisyyteen, siis miten ja minne?
Jollekin avustusjärjestölle kun lahjoittaa 1000e, siitä menee ehkä 1% itse avustuskohteeseen, jos sitä edes on. 99% menee hallinnollisiin kuluihin.
Jos nyt haluaa olla hyväntekijä ja lahjoittaa rahaa, niin korkeintaan joku paikallinen eläinsuojeluyhdistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niitä vaikka kuinka.Ei ole, huutokaupoissa saa kympillä ja alle.
Noissa on Aki-lisä.
Lisäksi niistä pannuissa on Akin, Helin ja Markun nimmarit ! :)
Jännä kun pienituloiset aina huutelevat parempituloisille hyväntekeväisyydestä mutta itse törsäävät pennosensa johonkin typeryyksiin kuten lottoon ja arpoihin. Miksi et laita niitä rahoja hyväntekeväisyyteen jos on ylimääräistä häh? No miksi?
Miksi joku ostaa 200k maksavan auton, kun sen rahan voisi antaa minulle?