Montako lihapiirakkaa olet syönyt kerralla? Laita myös pituusi ja painosi!
Mä olen syönyt nyt neljä ja kaksi meinaan vielä syödä. Cokista 1,5 L kyytipojaksi. Tietty sinappia ja ketsuppia.
N 164Cm/132kg
Kommentit (23)
Vain yhden kerrallaan. Pituutta 165cm ja painoa en tiedä.
mota kertaa sen yhden, oli koulun trjoama matkaeväs.. semmoista paska jota e syö vapaaehtoisesti jos ois omia eväitä.
Joka päivä syön ainakin 200kpl lihatsupiiruleita. 121cm/450kg.
Kaksi makkaralla, juustolla, sinapilla, ketsupilla, aurajuustolla, majoneesilla ja kokiksella.
160/95
Olisinkohan joskus jopa syönyt kaksi kun kotona ei muuta ruokaa ollut. En pidä lihiksistä :/ Typerä läskivihamielinen aloitus, tosin.
Maksimissaan yhden ison tai 2 pientä grahampiirakkaa. Ihan järkyttävä ähky sen jälkeen. -Normipainoinen
Joskus olen syönyt kaupan kaikki neljä sellaisesta kaupan pakkauksesta. Todella harvoin ostan lihapiirakoita. 174/60
Yhden. "Pituuni" on 169 cm ja painoni 112 kg.
Puolikkaan. Niin ällöä ettei pysty. 160/60N
Vierailija kirjoitti:
Yhden. "Pituuni" on 169 cm ja painoni 112 kg.
Niin joo, pitikö pituu ja paino olla siltä ajalta kun söin sen lihapiirakan, vai nykyinen? Silloin oli painoa aika paljon vähemmän, jotain 80 kg vasta.
Kaksi. Viimeks syönyt tosi kauan sitten, mutta nyt tekis kyllä mieli. Aissssaatana, vaikka kolmella nakilla. 175/69kg.
En ainuttakaan.
Aina tarvinnu usemman puraisun.
Montako puuroa olet itse syönyt kerrallaan ap?
Kyllähän lihapiirakka on aivan vakiokokoinen ja standardi tuote ympäri maailmaa.
Yhden. Tämäkin korkeitaan kerran vuodessa torilla josta saa Eromangan lihapiirakkaa. Pituus 164 ja paino 60 kiloa.
En oo ikinä syönyt yhtään