Kertokaa syitä miksi ilmiannatte aloituksia
Kommentit (34)
Se on niin epistä - Persujen haukkumiset jää aina palstalle, mutta vihervassarihaukut poistetaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä varmaan yleisimmät syyt:
- spämmäys eli saman aloituksen postaaminen uudelleen ja uudelleen
- kiroilu, huutaminen
- kunnianloukkaus, esim. julkisuuden henkilön asiaton ja loukkaava arvostelu
- väärä palsta (pyydän siirtämään seksikeskustelut seksipalstalle ja nimikeskustelut nimipalstalle, mutta toisinaan ylläpito ei siirrä viestejä vaan poistaa ne)
- turhat ja tyhjät viestit ("testi", "moi", "asdfghjkjhgfds")Höpö höpö.
Olet varmaan normielämässäkin jonkin sortin ihmisten kiusaaja. Kun poistat ketjuja niin olet pelkästään vahingoniloinen, saat iloa kun voit toimia palstapoliisina.
En ole. Olen sellainen ihminen, joka kerää roskat metsässä kulkiessaan ja pussia jätekatokseen viedessään taittelee samalla pahvilaatikot litteäksi, että ne mahtuisivat astiaan paremmin. Jos ymmärrät lukemasi, huomaat että ilmoitan ylläpidolle ainoastaan palstan sääntöjen vastaisia viestejä = roskaa, josta on vain haittaa.
Minkä avauksen olet itse tehnyt?
Teen aloituksia todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa. Muistaakseni olen joskus tehnyt aloituksen vanhusten hoidosta ja asumisesta toipilasaikana leikkauksen jälkeen, siihen ei tainnut tulla paljon vastauksia. Kerran olen pyytänyt tulkitsemaan näkemäni unen, siihen sain hienon ja oivaltavan analyysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronavouhotukset yhteen ketjuun.
Kuka viitsii tai edes pystyy keskustelemaan ketjussa, missä on lähes 30 000 viestiä?
Ketä kiinnostaa spämmäykset kymmenissä ketjuissa. Kaikki tarpeellinen on jo sanottu niissä 30 000 viestissä.
Mitä se sinulle kuulu mistä muut näkevät hyväksi keskutella.
Tee itse niin mielenkiintoisia avauksia että saat paremppaa keskusteltavaa.
Taitaa olla ainostaan kateutta tuo muiden ketjujen kyttääminen. Itsellä ei mitään kiinnostavaa sanottavaa, niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
- kiroilu, huutaminen
- väärä palsta (pyydän siirtämään seksikeskustelut seksipalstalle ja nimikeskustelut nimipalstalle, mutta toisinaan ylläpito ei siirrä viestejä vaan poistaa ne)
- turhat ja tyhjät viestit ("testi", "moi", "asdfghjkjhgfds")
Pöh. Väärät poliittiset mielipiteet. Kaikki on politiikkaa.
sporosfääri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kiroilu, huutaminen
- turhat ja tyhjät viestit ("testi", "moi", "asdfghjkjhgfds")*ne muutamat tyypit,"up" ja "5/5" "turn off" ja joutavat kyselyt
rasistiset viestit
silkka ilkeily ja vitt*ilu
ja just jotkut kymmenet aloitukset samasta asiasta ja väärän tiedon levittäminen,hysteria,vouhotus
Boldatulla ne pääasialliset syyt, miksi on tullut satunnaisia ketjuja ilmiannettua (avoin r*sismi/vihap*uhe ketä tahansa kohtaan mukaan luettuna). Selkeästi virheellistä tietoa jaetaan faktana, levitetään hysteriaa pelkästään levittämisen ilosta tai vouhotetaan näppäimistö sauhuten jostain omasta ideologiasta (mielellään vielä loukkaavin sanankääntein) täysin kykenemättöminä minkään asteiseen keskusteluun. Se, että joku on asiasta täysin eri mieltä kuin minä tai minä täysin erimieltä kuin aloittaja, ei ole mikään syy ilmiantaa ketjua, vaan ainoastaan syy pyrkiä asialliseen keskusteluun, jossa huomoidaan muutkin näkökannat. Osa ihmisistä vaan ei tähän kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kiroilu, huutaminen
- turhat ja tyhjät viestit ("testi", "moi", "asdfghjkjhgfds")Höpö höpö.
Olet varmaan normielämässäkin jonkin sortin ihmisten kiusaaja. Kun poistat ketjuja niin olet pelkästään vahingoniloinen, saat iloa kun voit toimia palstapoliisina.
En ole. Olen sellainen ihminen, joka kerää roskat metsässä kulkiessaan ja pussia jätekatokseen viedessään taittelee samalla pahvilaatikot litteäksi, että ne mahtuisivat astiaan paremmin. Jos ymmärrät lukemasi, huomaat että ilmoitan ylläpidolle ainoastaan palstan sääntöjen vastaisia viestejä = roskaa, josta on vain haittaa.
Minkä avauksen olet itse tehnyt?
Teen aloituksia todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa. Muistaakseni olen joskus tehnyt aloituksen vanhusten hoidosta ja asumisesta toipilasaikana leikkauksen jälkeen, siihen ei tainnut tulla paljon vastauksia. Kerran olen pyytänyt tulkitsemaan näkemäni unen, siihen sain hienon ja oivaltavan analyysin.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronavouhotukset yhteen ketjuun.
Mitä se sinulle kuuluu mistä muut keskustelevat. Voit kaikessa rauhassa keskustella omassa ketjussasi peräreijän valkaisusta.
Tutustupa sääntöihin. Sielläkin kielletään floodaamasta samasta aiheesta useita ketjuja.
Joku esitti että korona-taudista pitäisi olla yksi ketju?
Sittenhän voisi ruuasta tai juomasta olla samoin yksi ketju? Mitä mieltä olet tästä?
Ruoka
Juoma
Vanhukset
Sairaanhoito
Korona
Uskottomuus
Rakkaus
Unet
Isät
Äidit
Puoliso
jne.
Vierailija kirjoitti:
Koska en tykkää niistä
Siinä syy miksei tänne viitsi laittaa asiallista aloitusta tai vastata asiallisesti. Koska tuollainen saa ne pois niin sama lirjoitella provoja. Kiitti ihan vtusti keskustelujen pilaaja.
Koska minä niin mieleni pahoitan, jatkuvasti ja ihan kaikesta.
Jos ketjussa on liikaa kannatusta faktoille, jotka osoittavat oman mielipiteeni vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ketjussa on liikaa kannatusta faktoille, jotka osoittavat oman mielipiteeni vääräksi.
Tuo on varmaan aika yleinen syy. Erittäin huono syy koska on se on suurta typeryyttä ettei voi muuttaa mieltään vaikka on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on varmaan aika yleinen syy. Erittäin huono syy koska on se on suurta typeryyttä ettei voi muuttaa mieltään vaikka on väärässä.
Multipeukuttaminen on oire samasta sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Facts dont care about your feelings. Faktat on tyhmiä.
*ne muutamat tyypit,"up" ja "5/5" "turn off" ja joutavat kyselyt
rasistiset viestit
silkka ilkeily ja vitt*ilu
ja just jotkut kymmenet aloitukset samasta asiasta ja väärän tiedon levittäminen,hysteria,vouhotus