Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voitte harrastaa seksiå miehen kanssa, jolla paljon panoja?

Vierailija
03.03.2020 |

Saa edellisen naisen bakteerit ja virukset samalla. Hyi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 vuotias pimaus ja kymmeniä seksikokemuksia takana. Nyttemin tutustuin 45 vuotiaaseen mieheen jolla on panomiehen maine. Panee siis kaikkea mitkä liikkuu kuten sanotaan. Mut härreguuda mikä mies...ihan parasta seksiä mitä olen tähän saakka saanut. Tietää todella mistä nainen tykkää ja tai ainakin osaa ottaa selvää. Mut hei...en ilman kumia antaisi...en edes pusua peniksen päähän. Mitä väliä sillä on jos muutkin saavat nauttia hänen taidoistaan!

Tää on kyllä niin miehen kirjoittama :D

Kukaan muu kuin vanhemmat miehet ei käytä tuollaisia ilmauksia kuin ”pimaus” ja unohtele kirjaimia.

Nyt 30-vuotias on syntynyt -89 tai -90, ja teksti on keski-ikäisen tyyliä.

Vierailija
22/34 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voikaan enkä harrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon panoja kertoo siitä ettei mies ole kellekään kelvannut. Naiset kokeilleet vähän aikaa ja lempanneet pois. Sama juttu naisten kanssa. Hyvät plokataan jo heti alkukierrosta.

Vierailija
24/34 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minun ensinmäiseni ja varmaan viimeiseni. Minua ennen miehelläni on tietääkseni ollut satoja seksikumppaneita. Mutta niinkuin mieheni sanoo, minä olen hänen ensinmäisensä.(rakkaus,avioliitto ja perhe) ja viimeiseksi jään. Minua ei ole koskaan haitannut. Enenmänkin miestä vaivaa välillä se, että pelkää minun haluavan kokeilla muita. En halua.

N45

Vierailija
25/34 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kuuluu olla paljon panoja. Ja stereotypiana naisella vähän. Noin tilastollisesti; ketä ne paljon panneet miehet sitten ovat naineet? Veikkaan että niitä naisia jotka eivät vaan tunnusta että miehiä on ollut enemmänkin.

Vierailija
26/34 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kuuluu olla paljon panoja. Ja stereotypiana naisella vähän. Noin tilastollisesti; ketä ne paljon panneet miehet sitten ovat naineet? Veikkaan että niitä naisia jotka eivät vaan tunnusta että miehiä on ollut enemmänkin.

Häh, miksi ihmeessä kuuluisi olla?

Mun on vaikea tajuta koko asiaa. Täysin kulttuurinen juttu eikä mitään muuta.

Vierailija
27/34 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, ei kuulu. Sellainen ei ole ainakaan parisuhdemateriaalia.

Vierailija
28/34 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta tulee yksi pano lisää. Eli lopeta paneminen.

Vierailija
29/34 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä miehellä oli hirmuisesti painoja. Olisko ollut 160kg edestä käsipainoja.

Vierailija
30/34 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siten että se yks ja sama alfa on nainut sadan kanssa. 100 naisella kullakin 1 pano.

Vastaavasti 99 miestä jää kokonaan ilman.

Vierailija
31/34 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on just heti pakko saada munaa niin helpolta mieheltä saa varmasti. Ja kumi on keksitty.

Vierailija
32/34 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siten että se yks ja sama alfa on nainut sadan kanssa. 100 naisella kullakin 1 pano.

Vastaavasti 99 miestä jää kokonaan ilman.

Jännä juttu. Tilastoissa kuitenkin miehillä tyypillisesti enemmän seksikumppaneita kuin naisilla.

Eli kaikki kivat miehet saa kyllä. Teidän on vain helpompi kuvitella noita alfajuttuja kuin katsoa peiliin.

Vierailija
33/34 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti ne paljon panneet naiset ovat harvemmassa ja jäävät siksi otoksesta pois. Tämän vuoksi naisten keskiarvomäärä jää matalammaksi. Paljon panneita miehiä on vastaavasti enemmän ja he päätyvät jnäkyvät tilastoissa. 

Vierailija
34/34 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti. En voikkaan. Oksettaa liikaa ja mies tuntuu ällölle. Eikä kortsu suojaa kuin osittain. Suhteeseen alan vain puhtaampien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi