Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä oire kaksisuuntaisesta tms?

Vierailija
03.03.2020 |

Yhtenä hetkenä pelkään että mulla on joku vakava sairaus ja kuolen siihen. Sitten purskahdan itkuun kun suren että lapset jää ilman äitiä ja mielessäni jätän lapsille jo jäähyväiset. Sitten menee vähän aikaa ja nauraakin jo jollekin asialle ja olen ihan hyvällä tuulella. Mikä mielisairaus tämä on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän epävakaalta jos ihan siltäkään, voi olla myös vain ahdistuneisuutta joka purkautuu tuollaisina pelkotiloina

Vierailija
2/8 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat.

t. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noita mielialan vaihteluita (ihan saman tyylistä kohtauksia kuin AP:llä) ennen kuin puhkesi masennus.

Nykyään noi kohtaukset on mennyttä, samoin masennus.

Vierailija
4/8 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta pikemmin ahdistukselta.

Vierailija
5/8 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet aivan varmasti

Sen voin luvata joten haistata kaikelle v itut.

Vierailija
6/8 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sanotaan tunteiksi.

Tunteet ovat normaaleja, enemmän merkitsee kuinka niihin reagoit ulospäin. Itkeminen on sinun henkilökohtainen reaktio ja normaalia. Itkemisestä tai sinun ajatuksista ei kenenkään kuulu sinua tuomita.

Me olemme kaikki erilaisia.

Vierailija
7/8 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta kyllä mä tunnistin että mulla oli epäterveen suuret tunnevaihtelu. Yhdessä hetkessä purskahdin itkemään ja sitten hysteeriseen nauruun.

Ei ollut tervettä ei. Tajusin toki sen itse, mutta en tiennyt miksi koin niin. Ja mitä sille olisi pitänyt tehdä

Vierailija
8/8 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollaista nyt kun puoli vuotta sitten lopetin mielialalääkkeet. Kai tämäkin tasoittuu. Välillä helvvetin masentunut olo, välillä nauran ja olen onneni kukkuloilla. Nauran myös silloin kun kuuluisi itkeä ja toisinpäin. Nauroin kun kuulin tuttavan kuolleen. Jostain syystä se tuntui hauskalta. Siitä viitisen minuuttia niin itkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän