Gigantissa ei saa olla rauhassa
Yritin käydä ostamassa pesukonetta. Heti kun pääsin pesukoneiden luokse, siellä oli lähes valmiina odottamassa myyjä! Tuli luokse ja kysyi, miten voin auttaa. Aina ollaan häiritsemässä! Lampsin ulos ja sanoin, että menenkin jonnekin jossa saa katsella rauhassa.
Kommentit (11)
Mä kävin Suomalaisessa kirjakaupassa ja sielläkin oli jo ovella myyjä vastassa ja suu irveessä olisi halunnut auttaa.
Kyllä saa olla rauhass. Yleensä kaikki myyjät ovat varattuja.
Pitää usein jonottaa, että saa oman alueensa, siis ostoksensa asiantuntijan palvelelmaan.
Näin ainakin meidän kaupungin Gigantissa, ja myyjät ovat useinmiten osaavia, neuvovia, eivätkä koskaan tyrkytä tavaraa, Kertovat tavarasta sen mitä tietävät, kuuntelevat asiakasta eivätkä koskaan ole .epäkohteliaita eivätkä tylyjä vaikka kauppoja ei tulisikaan.
Aina hymyilevät asioinnin lopuksi. Meidän perheen luottokauppa onkin Gigantti ja niin monien muidenkin tuttujemme ja ystäviämme. Ja tässä kaupungissa on kyllä valinnan varaa noihin kauppoihin.
Gigantti on palvelultaan paras myymälä kodinkoneissa. Kokemusta on.
Minä en ainakaan ole ikinä saanut gigantissa palvelua muuten kuin sitä erikseen pyytämällä ja sitäkin saa odotella tuskastuttavan kauan ja lopulta sieltä tulee joku myyjä sen näköisenä kuin sillä olisi kauhea paskahätä.
Mene lauantai-iltapäivällä, jolloin liike on täynnä ja myyjillä on kädet täynnä töitä.
Varmaan riippuu ns. myymäläpäälliköstä.
Hyvä päällikkö osaa opastaa myyjät niin, että asiakas saa juuri sellaista palvelua kuin haluaa. Näin asiakas palaa yhä uudelleen samaan kauppaan.
Tyrkyistä myyjistä ei kukaan pidä, se on liian läpinäkyvää, antaa petollisen kuvan kaupasta.
Aina on saatu Gigantissa ensiluokkaista palvelua. Ystävälliset ja asialliset myyjät, eikä hymy hyydy vaikka asiakas ei sillä kertaa ostaisikaan mitään.
Joissakin kaupoissa ja kirjakaupoissa pelätään myymälävarkaita nykyään niin paljon, että joka asiakkaalta melkein kysytään "miten voin auttaa". Tai halutaan näyttää valikoimasta jotain ja myydä. Vartija seisoo keskellä liikettä silmä tarkkana, puhelimeen välillä tuijottaen. Jos on kysyttävää, asiakas yleensä kysyy tiskiltä heti tullessa, hyllyjen välissä olevalta myyjältä, mutta silloin heitä ei näy enää missään. Pesukonetta ostaessa haluaisin esittää myyjälle pari kysymystä koneen ominaisuuksista, että tulee oikea versio.
Ja sit valitetaan kun ei ole myyjiä vapaana eikä saa palvelua. Sinulle suosittelen nettikauppaa
Tuo myyjien tuppautuminen on aiva selvää Amerikan meininkiä. Ollaan naama virneessä myymässä ja tuputtamassa vaikka mitä. Asiakkaiden on hyvä oppia sanomaan; -"Haluan katsella rauhassa. Etsin sinut myöhemmin, jos tarvitsen apua". Voi samalla myös ilmoittaa, ettei pidä hoputtamisesta.