En saanut Gigantissa palvelua
Yritin käydä ostamassa pesukonetta. Pyörin aikani siinä pesukoneiden luona, odotin että joku tulisi palvelemaan. Mutta myyjät vain juttelivat jossain keskenään! Sitten marssin ulos ja ovelta sanoin, ei sitten jos ei rahat kelpaa saatana!
Kommentit (13)
Ota vuoronumero tai mee niille juttelemaan ens kerralla. Eikä ne rahattoman luokse tule, kattele kalliita laitteita ja sitten vasta sano että toi satasen linko kiitos.
Sama kokemus! Ostettiin sitten pesukone ja kuivausrumpu muualta.
Sama. Palveluinnokkuus riippuu usein myös sen hetkisestä vaatetuksesta, ts. jos olen liikkeellä ei-parhaimmissani, myyjiä ei näy lähimaillakaan.
Gigantti on umpisurkea nykyään! Yrittivät myydä minulle avattua palautuksena tullutta pesukonetta. Oli kuulemma tarkistettu että kaikki toimii eikä löytyny vikaa...... paketti repsotti auki... ei hyvä... twitterissä paljon asiakaspalautetta gigantille, niillä kun ei ole esim sähköpostia vaan voi vaan soittaa kalliiseen numeroon!
No toisaalta jos myyjä menee tarjoamaan apuaan, vastauksena on yleensä tylysti, että asiakas "on vain katselemassa".
Voisiko asiakas ottaa itseään niskasta kiinni ja hakea myyjän paikalle?!?
Katselin toppapuserossa ensin käytettyjä ja sitten uusia autoja merkkiliikkeessä. Autokauppias sanoi: Eiks toi ole jo vähän liikaa? Sen koommin olen välttänyt ko. ketjun ja unohtanut koko merkin.
Sama Powerissa, myyjän saa metsästää paikalle jostain toiselta puolelta kauppaa. Oli kyllä muuten mukavia myyjiä, ei siinä mitään, mutta jos kaupassa on sillä hetkellä noin kolme asiakasta ja ainakin tuplamäärä henkilökuntaa, niin voisihan niitä asiakkaitakin huomioida.
Mä tykkään just noin, että saa rauhassa katsella ja haen sitten myyjän kun tarvin ja aina olen ystävällisen myyjän saanut paikalle.
Merkillistä on se, että vaikka paikalla olisi kassatiskin takana neljä näennäisesti vapaana olevaa myyjää ja kun menee pyytämään apua, myyjä vastaa heti, että hetkinen, minulla on tässä kesken asian hoitaminen, mutta kysypä vaikka tuolta Pekalta/Marjalta tms.
Samalla tavalla myyjän metsästys on hankalaa jossakin Prismassa, Tokmannilla tai Halpa-Hallissa. Esimerkiksi Tokmannilla myyjiä ei näy ikinä missään, hätätilassa on pakko mennä häiritsemään kassaa.
Omat kokemuksen kodinkoneosastolta tyystin päinvastaiset. Toisillakin osastoilla, jos olen myyjän kaivannut niin astelen myyjän luo ja kerron asiani.
Vierailija kirjoitti:
Merkillistä on se, että vaikka paikalla olisi kassatiskin takana neljä näennäisesti vapaana olevaa myyjää ja kun menee pyytämään apua, myyjä vastaa heti, että hetkinen, minulla on tässä kesken asian hoitaminen, mutta kysypä vaikka tuolta Pekalta/Marjalta tms.
Samalla tavalla myyjän metsästys on hankalaa jossakin Prismassa, Tokmannilla tai Halpa-Hallissa. Esimerkiksi Tokmannilla myyjiä ei näy ikinä missään, hätätilassa on pakko mennä häiritsemään kassaa.
Kerro ihmeessä lisää hätätiloista Tokmannilla?
Mulla on aina niin että kun en tarvitse apua niin sitten myyjät on kintereillä sittenkun tarvitsisin niin niitä ei näy missään :’D
Sama kokemus Forumin Gigantissa