Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen olevani eräänlainen tulppa

Vierailija
03.03.2020 |

Kun yhdesti mietin, millaisennjäljek olen jättänyt maailmaan, ajattelin että en mitään. Minulla ei ole mitään vaikutusta mihinkään.

Sitten ajattelin, että onhan minulla, asunto, ihmissuhteita, työpaikka yms. Jos ei olisi, ne kaikki olisivat jollakin muulla. Työpaikallani menisi paremmin, jos tilallani olisi parempi työntekijä, asuntoni olisi paremmassa kunnossa jos siellä asuisi joku muu, ihmisillä olisi parempi elämä, jos eivät tuhlaisi aikaa minuun. Hidastan tätä yhteiskuntaa ja sen kehitystä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilallesi tulisi vaan joku vielä isompi tulppa. Olet hyvä noin.

Vierailija
2/3 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta voihan olla, että tilalle olisi tulossa vain vieläkin isompi tulppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet masentunut etkä näe itsessäsi mitään hyvää. Minulla oli samanlaisia tunteita jossain vaiheessa. Ne huipentuivat siihen, että kaikilla menisi paremmin jos tappaisin itseni, esim. vanhempieni ei tarvitsisi enää auttaa rahallisesti. Nyt ymmärrän, miten olisin tuhonnut vanhempieni koko elämän jos olisin toteuttanut ajatukseni.

Olet ihan varmasti väärässä, että ihmisillä olisi parempi ilman sinua. Ehdottaisin että haet vähintään keskusteluapua tähän tilanteeseen ja tunteisiin. Älä jää tämän kanssa yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän