Kaksi puhelinnumeroa
Miksi joillakin on kaksi puhelinnumeroa? Tapasin joku aika sitten miehen ja vaihdettiin numeroita. Nyt kun katsoi hänen tietojaan Whatsappissa niin siellä oli toinenkin numero. Googletin toisen numeron ja se kuului Fonectan mukaan aivan toiselle miehelle, eri osoite ja toisella puolen Suomea, sukunimi oli kylläkin sama kun tapaamallani miehellä. Mikä juttu siis tämä on? Veli? En kehtaa häneltä kysyä ettei säikähdä mun uteliaisuutani. Mietin että paljastuuko myöhemmin joku toinen perhe tms.. työnumero ei ole koska sen tiedän ja on eri numero..
Kommentit (11)
Veli, isä, isoisä, serkku tai poika.
Varattu mies. Pitää kahta nroa muita naisia.
Naisille on niin helppo valhedella kaikki tietonsa, koska naisille kelpaa mikä vaan.
Tuokin mies on valehdellut sinulle nimensä sun muut, ainakin aloituksesta päätellen, ellet sitten ole porvoolainen, kuten minusta tunnnut olevan. Olevan siksi, ettei noin tyhmää naista kertakaikkiaan voi olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajan luuri.
Ei ole koska tiedän sen ja on eri numero..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies. Pitää kahta nroa muita naisia.
Naisille on niin helppo valhedella kaikki tietonsa, koska naisille kelpaa mikä vaan.
Tuokin mies on valehdellut sinulle nimensä sun muut, ainakin aloituksesta päätellen, ellet sitten ole porvoolainen, kuten minusta tunnnut olevan. Olevan siksi, ettei noin tyhmää naista kertakaikkiaan voi olla olemassa.
Oon nähnyt hänen ajokorttinsa ja siinä oikea nimi. Olen myös tavannut hänen ystäviään jotka kutsuvat häntä oikealla nimellä. Miehen nimi ja kuva löytyy myös erään harrastustoiminnan nettisivuilta joten mulle ei ainakaan näitä ole valehdellut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää näiden numeroita omassa Whatsappissaan? En mä ainakaan pidä siskoni tai veljeni numeroita toisena numerona..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää näiden numeroita omassa Whatsappissaan? En mä ainakaan pidä siskoni tai veljeni numeroita toisena numerona..
Ap
He ovat voineet tehdä sopimuksen. Soita siihen toiseen numeroon jos uskallat. Minä en kyllä soittaisi.
Jaa, onpa tosiaan visainen pulma🤔.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En voi tietää. Keksi itse parempi selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En voi tietää. Keksi itse parempi selitys.
Just siksi kysynkin täälä kun en ymmärrä miksi selitys tähän voisi olla..
Ap
Mun miehellä on kaksi puhelinta eri operaattoreilla, koska hän on paljon tiettömän taipaleen takana ja joskus toisen operaattorin kuuluvuus on kadoksissa, niin toinen mahd toimii.
Osoite kyllä on sama koko ajan.
Tietysti voisi olla samassa luurissa kaksi korttia, mutta meillä toinen puhelin on mummoluuri.
Työnantajan luuri.