Nainen, teetkö aloitteen miehelle nettideitissä/Tinderissä, jos mies on sinusta kiinnostava?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onko aloite tyyliä moi?
Joo, sekin lasketaan.
Ap
Olen tehnyt mutta kokemukseni mukaan homma lähtee paremmin toimimaan, jos mies tekee aloitteen. En tiedä, onko sattumaa mutta näin minulle on aina käynyt. Ne joille olen tehnyt aloitteen ovat olleet jotenkin tosi passiivisia edes ajattelemaan mitään suhteentapaista, eikä edes yhden illan juttu ole kiinnostanut. Olen tulkinnut, että ovat sellaisia varmaan muillekin naisille.
Tottakai, miksi joku ei tekisi? N31
Vierailija kirjoitti:
En ole viehättävä. En kelpaa edes taviksille.
Olen siell kuitenkin tyrkyllä josjoku sattuisi pitämään profiilistani eikä olisi niin ulkonäön perään.
Tein kaikille mätseilleni eikä kukaan vaivautunut edes vastaamaan mitään takaisin, korkeintaan poistivat mätsin. Olin tuolloin 33, nyt 37 ja suhteessa ihan muuta kautta tapaamani miehen kanssa.
Aloitus on aika epäselvä.
Tarkoittaako ap aloitteen tekemisellä sitä, että swaippaa oikealle, vai sitä että aloittaa keskustelun kun match on jo tullut (jolloin voi olettaa jo ensiaskeleen otetuksi)?
Teen, jos mies ei ehdi ensin. Yleensä ehtii. Mutta voisin tehdä.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole viehättävä. En kelpaa edes taviksille.
Olen siell kuitenkin tyrkyllä josjoku sattuisi pitämään profiilistani eikä olisi niin ulkonäön perään.
En usko olevani ainoa mies jota viehättää aktiiviset naiset, olenhan itsekin aktiivinen. - ja tiedätkö yksi tapa mahdollistaa se, että löytäisi kumppanin on se, että on itse aktiivinen, eikä aloitteellisuutta vain muiden käsiin. Ei se tietenkään mukavaa ole pakkeja saada, mutta ei niiden saaminen ole yhtään helpompaa oli sitten mies tai nainen. - Vai miksi olisi?
En edes tiedä mitä sanoa. Flirttiä en voi laittaa kun en tykkää flirttailla. Pitäisi olla joku tykkää- nappula
Niin ja sitten ne luulee että haluan seksiä jos teen aloitteen.
Tein. Kysyin How do you do? Sillä seurauksella, että meistä tuli pari.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mitä sanoa. Flirttiä en voi laittaa kun en tykkää flirttailla. Pitäisi olla joku tykkää- nappula
Miten ois ihan että moi mitä kuuluu? Sekin on parempi kuin ei mitään
En.
46