Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuorokausivirtsan keräys veetuttaa

Vierailija
03.03.2020 |

Lääkäri määrää parin viikon välein tuohon keräykseen, ihan kun ei olisi muuta tekemistä kun istua kotona jonkun kusitörpön kanssa!! Jouduin perumaan vieraiden tulon kun joudun TAAS keräämään tota koko päivän.. en jaksa! Halusin vaan avautua.. 😫 ärsyttääkö muita lääkärin määräämät ns. Turhat toimenpiteet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tuon vuorokausivirtsan kerännyt pari kertaa, eikä se nyt ole temppu eikä mikään. Ihme rutinaa, vaikka yhteiskunta tarjoaa kalliita tutkimuksia ja nähtävästi jonkin sortin lääkärissäkäyntejäkin.

Vierailija
2/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Turhia toimenpiteitä ei tehdä.

Mene vaihteeksi gastroskopiaan niin loppuu tuo joutava nillitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se kovin turha on, jos se pitää tehdä kahden viikon välein. Ja kyllähän vieraita voi ottaa vastaan. Ethän sinä ole vessassa koko ajan.

Vierailija
4/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien ulosteiden kanssa leikittely ei ole mitään mukavaa...

Vierailija
5/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pystyn olemaan koko loppupäivän virtsaamatta, jos olen edellispäivänä alkuillasta lopettanut nesteet, ja sitten aamulla vielä käynyt tarpeilla.

Vierailija
6/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran kerännyt. Oli sikäli vaikeaa kun eihän siihen astiaan mahtunut kuin murto-osa päivän virtsasta...

Vierailija
7/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä muidenkaan eritteiden. Mies joutu 3kk tyhjenteleen mun mätäpusseja ja vielä punnitseen ne mädät.

Vierailija
8/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itsekin keräillä ja mittailla määriä. Ei jaksaisi.

Vierailija
9/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerran kerännyt. Oli sikäli vaikeaa kun eihän siihen astiaan mahtunut kuin murto-osa päivän virtsasta...

Jep, joudun säännöstelemään juomista noina päivinä ja joku sanoi että voi ottaa vieraita joo, jos haluaa heidän nähden ravata vessaan kusitörppö roiskuen, sitä kun pidetään jääkaapissa!!

Ap

Vierailija
10/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, joudun säännöstelemään juomista noina päivinä ja joku sanoi että voi ottaa vieraita joo, jos haluaa heidän nähden ravata vessaan kusitörppö roiskuen, sitä kun pidetään jääkaapissa!!

Ap

Kiitos tästä mielikuvasta. Varmaan tyhmä kysymys, mutta miksi niitä pissoja pitää kerätä? Mitä siitä tutkitaan?

Vierailija
11/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita siirtyväsi viikkovirtsakeräykseen ja tee siitä sit uusi avautuminen.

Vierailija
12/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kaikki virtsat edes mahtunut tuohon pönikkään. :)

Vierailija
13/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

l

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos tästä mielikuvasta. Varmaan tyhmä kysymys, mutta miksi niitä pissoja pitää kerätä? Mitä siitä tutkitaan?

Joo vihaan sitä ihan itsekkin. Tutkitaan paljonko valkuaista munuaiset päästää läpi.

Ap

Vierailija
14/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai sä nyt niiden vieraiden edessä pissaa tuohon törpäkköön? Ja laita se pönikkä muovipussiin, niin ei tarvitse avoimesti esitellä sitä.

Vierailija
15/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista maailman ulosteista juuri ne omat ovat kaikkein vähiten etovia. Omat pökäleeni kelpaisivat (minun mielestäni) vaikka ruokapöydän koristeeksi, niin komeita ne ovat.

Vierailija
16/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt joku virtsankeräyspistekin avattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä