Katsoin sunnuntaina Netflixiin tulleen Peaky Blindersin uusimman kauden ja nyt haluaisin lisää hyviä sarjoja! Kehukaa jotain!
Peaky Blinders on mielestäni todella hyvin tehty ja viihdyttävä.
Olisko mitään muuta vastaavaa?
Kommentit (21)
Grand Hotel (löytyy Katsomosta). Todella koukuttava, draamasarja.
Kotimaiset komediaklassikot; Kimmo ja Luottomies
Downsiftaaajat. Pari ensimmäistä jaksoa laimeita, parani loppua kohden
Moderni Perhe (Netflix ja Katsomo). Huippu komediasarja, nyt menossa kymmenes ja viimeinen tuotantokausi.
Vierailija kirjoitti:
Mites merirosvot iskee? Black sails on todella hyvä sarja 😎
Olen harkinnut tätä, mutta eka jakso ei oikein iskenyt. Pitää varmaan yrittää uudellen.
En nimittäin aikanaan pitänyt Sons of Anarchynkaan ensimmäisestä jaksosta, mutta kun jatkoin katsomista, olin kohta sarjan isoin fani.
Vierailija kirjoitti:
Moderni Perhe (Netflix ja Katsomo). Huippu komediasarja, nyt menossa kymmenes ja viimeinen tuotantokausi.
En haluaisi nyt komediaa, vaan hyvin tehtyä draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsomo?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomo?!
Vierailija kirjoitti:
Joko on Breaking Bad karsottuna ap?
On, samoin Vikings ja Sons of Anarchyn olen katsonut useamman kerran. :) Pitäis varmaan sijoittaa johonkin muuhun suoratoistopalveluun kuin Netflix...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomo?!
Ja olen huomannut, että en jaksa kovin pitkiä sarjoja ilman väkivaltaa. Katson telkkaria käsitelläkseni elämäni turhautumia, joten väkivalta puhdistaa.
Btw, Prison Break oli vuosia suosikkisarjani, pitäisköhän katsoa pari ekaa kautta uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomo?!
Ja olen huomannut, että en jaksa kovin pitkiä sarjoja ilman väkivaltaa. Katson telkkaria käsitelläkseni elämäni turhautumia, joten väkivalta puhdistaa.
Btw, Prison Break oli vuosia suosikkisarjani, pitäisköhän katsoa pari ekaa kautta uudestaan.
Joko olet käynyt leffassa katsomassa The Gentlemen- elokuvan? Voisit tykätä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, samoin Vikings ja Sons of Anarchyn olen katsonut useamman kerran. :) Pitäis varmaan sijoittaa johonkin muuhun suoratoistopalveluun kuin Netflix...
HBO kannattaa koluta kans läpi. Siellä on myös hyviä vanhempia sarjoja, kuten Sopranos, The wire, Kylmä rinki ja vaikka mitä. Ja uudemmista Ray Donovan on myös katsomisen arvoinen. Jon Voight tekee "kolahtavan" roolityön. Aiemmin kyseinen näyttelijä ei oo tuntunu missään, mut Ray Donovanissa se on ihan huikee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomo?!
Joko olet käynyt leffassa katsomassa The Gentlemen- elokuvan? Voisit tykätä 😊
No olen tietysti, Charlie Hunnamin ja Hugh Grantin takia. En pettynyt. :) Eihän se elokuva sinänsä ole Lock, Stock... tai edes Rocknrolla, mutta viihdyin. 'There's fuckery afoot' indeed.
Onko Banshee tuttu sarja? Sekin löytyy sieltä HBO:lta. Se vois olla sulle tehty. Viihdyttävä ja sisältää paljon "mukavaa" väkívaltaa. Koukuttava pääosahahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HBO kannattaa koluta kans läpi. Siellä on myös hyviä vanhempia sarjoja, kuten Sopranos, The wire, Kylmä rinki ja vaikka mitä. Ja uudemmista Ray Donovan on myös katsomisen arvoinen. Jon Voight tekee "kolahtavan" roolityön. Aiemmin kyseinen näyttelijä ei oo tuntunu missään, mut Ray Donovanissa se on ihan huikee.
Ray Donovan näyttää hyvältä. Kai se on sitten hankittava tuo HBO. Siellä näkyis olevan myös Vikingsin uusin tuotantokausi.
MIstä näkisi Taboon? Se on kuulemma hyvä ja siinä on Tom Hardy pääosassa, joten vaikka olisi huonokin, jaksaisin varmaan katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ray Donovan näyttää hyvältä. Kai se on sitten hankittava tuo HBO. Siellä näkyis olevan myös Vikingsin uusin tuotantokausi.
Vinkki: sen HBO:n saa ilmaiseksi aina kahdeksi viikoksi muistaakseni, kun kikkailee sähköpostin kautta jotain. Meillä parempi puolisko hoitaa nämä asiat, joten en osaa neuvoa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
MIstä näkisi Taboon? Se on kuulemma hyvä ja siinä on Tom Hardy pääosassa, joten vaikka olisi huonokin, jaksaisin varmaan katsella.
Tais olla HBO:lla sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla HBO:lla sekin.
Tämä ratkaisee asian. HBO it is.
Mites merirosvot iskee? Black sails on todella hyvä sarja 😎