Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minun pitää jaksaa raskaus oireiden kanssa

03.03.2020 |

Haluan nukkua mutta se ei onnistu. Päätä särkee, närästää, oksettaa jne.
Haluan vain että tämä kamala olo menee pois.

Kommentit (42)

21/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, tee abortti, jos se ei ole myöhäistä. Se on parasta tässä tapauksessa.

Haluaisin abortin mutta ilmeisesti syyksi ei riitä se että halua lasta raskaus oireiden vuoksi.

Riittää jos viikkoja alle 12. Sen verran paljon mahtuu sosiaalisten syiden alle.

Minun kohdallani ei ole sosiaalisia syitä abortille.

Se, että ei halua olla raskaana syystä x (sulla raskausoireet) riittää kyllä viikolle 12 asti.

Kun ei välttämättä riitä. Kaikki riippuu siitä kuinka mulkku lääkäri on.

Et siis asu Suomessa. Ja et kuulemma anna adoptioon, JOS SUN täytyy synnyttää lapsesi, miten niin jos täytyy? Luuletko saavasi keskenmenon? Siihenhän loppuu noi ikävät oireetkin kyl.

Jos abortti in ei suostuta niin joudun synnyttämään lapsen. Luuletko että suostun sen jälkeen lapsen annettavaksi adoptioon.

22/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja asun Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt punaisen talon varjoon ja pysy hiljaa siellä!

Ketään ei kiinnosta  sun marinat.

Vierailija
24/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt taas.. eka vingut lapsettomuutta ja sit ku oot paksuna et ees haluis sitä 🤔

Vierailija
25/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, tee abortti, jos se ei ole myöhäistä. Se on parasta tässä tapauksessa.

Haluaisin abortin mutta ilmeisesti syyksi ei riitä se että halua lasta raskaus oireiden vuoksi.

Kyllä riittää.

Vierailija
26/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppihän aloittaa yleensä nämä perustamansa blogit suht normaalisti, mutta aika pian menee tällaiseksi hullutteluksi. Mietin vain, että onkohan hänellä suunnitelmissa se, että blogin tyyppi ja tapahtumat olusivat ihan tavallisia, mutta sitten kuitenkin riehuminen ottaa vallan, vai onko tarkoituksena juuri tämä kummallinen raivoaminen.

Vierailija
27/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää jos viikkoja alle 12. Sen verran paljon mahtuu sosiaalisten syiden alle.

Minun kohdallani ei ole sosiaalisia syitä abortille.

Se, että ei halua olla raskaana syystä x (sulla raskausoireet) riittää kyllä viikolle 12 asti.

Kun ei välttämättä riitä. Kaikki riippuu siitä kuinka mulkku lääkäri on.

Et siis asu Suomessa. Ja et kuulemma anna adoptioon, JOS SUN täytyy synnyttää lapsesi, miten niin jos täytyy? Luuletko saavasi keskenmenon? Siihenhän loppuu noi ikävät oireetkin kyl.

Sitä keskenmenotarinaa odotinkin, kun Silppu ilmestyi raskausjuttuineen. Mutta nyt pitkitetäänkin tarinaa.

Ohis

Vierailija
28/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita stringit

Vierailija
29/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppihän aloittaa yleensä nämä perustamansa blogit suht normaalisti, mutta aika pian menee tällaiseksi hullutteluksi. Mietin vain, että onkohan hänellä suunnitelmissa se, että blogin tyyppi ja tapahtumat olusivat ihan tavallisia, mutta sitten kuitenkin riehuminen ottaa vallan, vai onko tarkoituksena juuri tämä kummallinen raivoaminen.

Minä riehun koska te ette kohtele minua niin kuin minä haluan. Minä olen täydellinen ihminen ja minua kuuluu kohdella sen mukaan.

Nää sun jutut kuulostaa nykyään tosi väsyneiltä. Et oo oikein itsekään mukana tuossa räyhäämisessä, vaan ne tulevat kuin automaatista. Eikö olisi jo aika keksiä jotain muuta sisältöä elämään? Miten kauan sä oot näitä blogitouhuja jo harrastellut, varmaan lähemmäs 10 vuotta?

30/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä riehun koska te ette kohtele minua niin kuin minä haluan. Minä olen täydellinen ihminen ja minua kuuluu kohdella sen mukaan.

Nää sun jutut kuulostaa nykyään tosi väsyneiltä. Et oo oikein itsekään mukana tuossa räyhäämisessä, vaan ne tulevat kuin automaatista. Eikö olisi jo aika keksiä jotain muuta sisältöä elämään? Miten kauan sä oot näitä blogitouhuja jo harrastellut, varmaan lähemmäs 10 vuotta?

Olet valehteleva jäte tämä on ensimmäinen blogini ja muita ei tule.

Elämässäni ei ole sisältöä. Mitään en halua harrastaa tai opiskella. Vihaan seuratoimintaa. Minua ei kiinnosta ylipäätään yhtään mikään.

Vierailija
31/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni ei ole sisältöä. Mitään en halua harrastaa tai opiskella. Vihaan seuratoimintaa. Minua ei kiinnosta ylipäätään yhtään mikään.

En vain tajua, mikä sua tuossa viehättää. Kukaan ei edes enää usko, että mikään kirjoittamasi on totta, ja kaikki tunnistavat sinut jo vuosien ajalta. Oikea nimesikin on suht helppo löytää. Kyllä täytyy todella olla ankea elämä.

32/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain tajua, mikä sua tuossa viehättää. Kukaan ei edes enää usko, että mikään kirjoittamasi on totta, ja kaikki tunnistavat sinut jo vuosien ajalta. Oikea nimesikin on suht helppo löytää. Kyllä täytyy todella olla ankea elämä.

Helposti juu löytyy yhteystietoni ja nimeni firmamme nettisivuilta.

Elämäni onankeaa koska minun on kohdeltu huonosti. Vihaan kaikkia koska minua on kohdeltu huonosti. Haluan kohdella kaikkia kuin patskaa koska minua on kohdeltu huonosti.

33/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täydellinen ihminen jota kukaan ei saa kritisoida. Kaikki on minun alapuolellani ja minä saan kohdella ketä tahansa miten tahansa. Te olette tehneet elämästäni ankeaa koska olette kohdelleet minua huonosti.

Vierailija
34/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sun tulee kestää, kun halusit tulla raskaaksi. Muuten et olisi raskaana.

Vierailija
35/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tuo nyt on?

Ihan vaan siksi, koska olet itse valinnut pamahtaa paksuksi ja pitää lapsen. Elämä on valintoja.

36/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus oireet haittaa elämääni. Joten abortti on tällä hetkellä ainut vaihtoehto.

Vierailija
37/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaus oireet haittaa elämääni. Joten abortti on tällä hetkellä ainut vaihtoehto.

Selvä. Sitten teet abortin.

Vierailija
38/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään kiinnosta sun raskautesi. Oletko löytänyt tarjouksesta hyviä koiranmakkaroita?

Vierailija
39/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs et ähkäissyt ajoissa! 🍆+💦+😲 = 🤰🏻+😭

Vierailija
40/42 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä Varjossa nyt sama tyyppi kuin se Silppu-hullu? Kirjoitustyyli on ainakin aivan samanlainen.