Tutkimusten mukaan parisuhdettaan sosiaalisessa mediassa mainostavat ovat onnettomimpia
Tutkimustulosten mukaan parisuhteen mainostajat painivat usein parisuhdeongelmien tai epävarmuuksien kanssa. Sosiaalisen median julkaisuilla peitellään suhteen ongelmia. Artikkeleiden mukaan parisuhdetta tuodaan myös esille jotta voitaisiin esitellä uutta suhdetta ex-kumppaneille. Julkaisuilla pyritään viestittämään muitlle kosijoille : pysykää loitolla.
”Kun ihmiset tuntevat olevansa epävarmoja kumppaninsa tunteista, heillä on taipumus päivittäin tehdä suhteestaan näkyvä”, tutkimuksessa kirjoitetaan.
Lähteet:
Voice: Julkaisetko paljon parisuhdekuvia sosiaalisessa mediassa? Huonoja uutisia https://www.voice.fi/suhteet/a-159037
Nainen.com: Asiantuntija väittää: Parien siirappiset julkaisut somessa voivat kieliä suhteen olevan ongelmissahttps://www.nainen.com/asiantuntija-vaittaa-parien-siirappiset-julkaisu…
Kommentit (77)
Onnen todisteleminen muille on rasittavaa.
Olen onnellinen ja mieheni rakastaa minua enemmän kuin ketään. Julkaisemme onnestamme myös kuvia Instagramiin koska miksi onni pitäisi kätkeä.
Minulla särähtää heti, jos huomaan, että suhteen toinen osapuoli vaan laittaa yhteiskuvia ja rakkaushehkutusta... Tulee auttamatta mieleen, että tuossa suhteessa ei ole kaikki hyvin. Tämä julkaisija todennäköisesti yrittää saada epätoivoisesti huomiota kumppaniltaan, yrittää pitää muut kilpakosijat loitolla, yritetään somen kautta saada itselle ja muille parempi mielikuva suhteesta jne.
Tiedän erään naisen, joka hehkutti ihanaa parisuhdettaan, mutta pikkuhiljaa lähipiiri alkoi huomaamaan, että naista pahoinpideltiin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla särähtää heti, jos huomaan, että suhteen toinen osapuoli vaan laittaa yhteiskuvia ja rakkaushehkutusta... Tulee auttamatta mieleen, että tuossa suhteessa ei ole kaikki hyvin. Tämä julkaisija todennäköisesti yrittää saada epätoivoisesti huomiota kumppaniltaan, yrittää pitää muut kilpakosijat loitolla, yritetään somen kautta saada itselle ja muille parempi mielikuva suhteesta jne.
Tiedän erään naisen, joka hehkutti ihanaa parisuhdettaan, mutta pikkuhiljaa lähipiiri alkoi huomaamaan, että naista pahoinpideltiin suhteessa.
Jos suhteen toinen osapuoli vain laittaa yhteiskuvia ja rakkaushehkutusta eikä toinen niin se kertoo suhteen tositilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne mainostajat ovat lähes aina naisia eikä miehiä? Miksi miehillä ei ole samanlaista tarvetta mainostaa parisuhdetta maailmalle?
Itse olen huomannut sen, että miehet ei muutenkaan tykkää hehkuttaa mitään arkipäivän asioita eivätkä ole niin kiinnostuneita siitä mitä "muut ajattelee". Tokihan toisenlaisiakin miehiä on eikä kaikki naisetkaan tuollaisia ole, mutta ennemmin näen naisten juttuna sen, että sinne someen kerrotaan ihan arkipäiväisiäkin asioita ja arvostellaan ja vertaillaan mitä muut tekee...
Kaveripiirissäni miehet ovat kertoneet haluavansa pitää monta vaihtoehtoa auki. (exät) tämän takia mies ei jaa kuvia suhteestaan, se karkoittaa muut naiset. kuvien puute taas houkuttelee naaraita.
Joo, on varmasti näitäkin, mutta sitten on myös ihan niitä, joita ei kiinnosta sitten p*skan vertaa jakaa someen mitään omia asioita. Kaikki ne ihmiset, joiden tarvitseekin tietää, niin tietää kenen kanssa seurustelen, millainen koti meillä on, mitä harrastuksia on jne.
vasta nähtyä nainen jakaa kuvia toistuvasti kuvateksteillä #ikuisesti minun # elämäni rakkaus . mies ei koskaan. mies ei hymyile naisen kuvissa koskaan ja näyttää pakotetun niihin. epätoivoinen some-lempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen ja mieheni rakastaa minua enemmän kuin ketään. Julkaisemme onnestamme myös kuvia Instagramiin koska miksi onni pitäisi kätkeä.
"Mieheni rakastaa minua enemmän kuin ketään." Omistushalu kuuluu
Huono oli suhde enkä kirjoittanut koskaan mitään exästä tai suhteestamme. Nyt on hyvä suhde ja edelleenkään en päivitä suhde juttuja.
Huomattu on, useasti. Jatkuvat ihkupihkupäivitykset, yhteiset pusukuvat yms. ennustavat lähitulevaisuuden eron 99,99% varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne mainostajat ovat lähes aina naisia eikä miehiä? Miksi miehillä ei ole samanlaista tarvetta mainostaa parisuhdetta maailmalle?
Itse olen huomannut sen, että miehet ei muutenkaan tykkää hehkuttaa mitään arkipäivän asioita eivätkä ole niin kiinnostuneita siitä mitä "muut ajattelee". Tokihan toisenlaisiakin miehiä on eikä kaikki naisetkaan tuollaisia ole, mutta ennemmin näen naisten juttuna sen, että sinne someen kerrotaan ihan arkipäiväisiäkin asioita ja arvostellaan ja vertaillaan mitä muut tekee...
Kaveripiirissäni miehet ovat kertoneet haluavansa pitää monta vaihtoehtoa auki. (exät) tämän takia mies ei jaa kuvia suhteestaan, se karkoittaa muut naiset. kuvien puute taas houkuttelee naaraita.
Näin se menee miesten maailmassa. Miehestä tietää että se on rakastunut kun ilmestyy myös naisen kuvia someen.
Vierailija kirjoitti:
Huomattu on, useasti. Jatkuvat ihkupihkupäivitykset, yhteiset pusukuvat yms. ennustavat lähitulevaisuuden eron 99,99% varmuudella.
Miksi niitä sitten julkaistaan????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävarmuus, omistushalu, narsismi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ehkä tuossa tutkimuksessa lukee jotain asiasta.
Oletan, että se osapuoli joka aistii toisen olevan lähdössä, yrittää sitouttaa kumppaniaan suhteeseen kuuluttamalla asiasta julkisesti. Nolompaa lähteä, kun juuri on vannottu julkisesti ikuista rakkautta.
Tämä on vain oma päätelmäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alfauroon käsi sydämellä vannon se näin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että se osapuoli joka aistii toisen olevan lähdössä, yrittää sitouttaa kumppaniaan suhteeseen kuuluttamalla asiasta julkisesti. Nolompaa lähteä, kun juuri on vannottu julkisesti ikuista rakkautta.
Ronskeimmat sitouttaa yhteisellä lapsella lähtöaikeisen. Kasuaalisti tulee vaan raskaaks yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen mitä somessa on tulisi suhtautua pienellä varauksella. Sosiaalisella medialla saa läheiset suhteet pilattua jos niin haluaa. Liiallinen tiedon jakaminen parisuhteesta voi saada toisen osapuolen etääntymään.
Muistakaa että mitä nettiin laittaa sitä pois ei saa! Google kuvahakuun tallentuu hirveästi informaatiota kaikesta mitä jaatte profiileihinne !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronskeimmat sitouttaa yhteisellä lapsella lähtöaikeisen. Kasuaalisti tulee vaan raskaaks yllättäen.
Jep, tämäkin on yksi vaihtoehto. Ystäväni mustasukkaisella ja väkivaltaisella miehellä oli aivan hillitön kiire alkaa siittää lapsia ystävälleni, jo suhteen alussa. Motiivi oli selvä kaikille paitsi ystävälleni, joka suostui hommaan ja on nyt käytännössä vankina omassa kodissaan.
Nykymaailmassa miehet on naisten somekoristeita, kuin luis vuittoneita.
näillä tyypeillä vie varmaan hirveästi voimavaroja koko ajan todistella itselleen ja muille että parisuhde on parempi kuin se on..