Kuinka usein käyt kampaajalla?
Millaiset hiukset, mitä niille tehdään? Itse kävin viime vuonna 2 kertaa, edellisvuonna 3 kertaa. Polkkatukka. Joskus otan niihin permiksen, yleensä leikataan ja laitetaan joku hoito esim olaplex.
Kommentit (30)
Viimeksi kävin varmaankin pari vuotta sitten. Pitkä runsas tukka. Pitäisi kyllä käydä useammin tasaamassa latvat, mutta kun se vaan unohtuu helppohoitoisen tukan kanssa. Yleensä, kun alkaa istuimen selkänoja pahasti kiskoa tukasta (miten ihmeessä tämäkin on edes mahdollista), hermostun ja tilaan ajan.
Miten te, jotka mainitsitte itse tasaavanne pitkän tukan, onnistutte siinä? Miten ihmeessä pystytte leikkaamaan selkäpuolelta tasaiseksi?
En ole käynyt viiteen vuoteen, olen aika hyvä nykyään leikkaamaan itse hiuksia ja kaveri jonka äiti on kampaaja on muutaman kerran värjännyt sinä aikana. Toisinaan myös itse värjään.
Tällä hetkellä pitkät hiukset, ja kasvattelen juuri otsatukkaa pois.
Olen kyllä miettinyt että voisihan sitä mennä taas kampaajalle, niin saisi nämä otsahiukset jonkinlaiseen muotoon että olisi helppo kasvattaa pois.
Pari kertaa vuodessa, mulla pitkät ja hyvänkuntoiset hiukset. Joskus pätkin kerralla 10 cm kun hiusten kasvu on aikalaista pikaluokkaa. Kemiallisia käsittelyjä (värjäys, permis) en huoli hiuksiini.
2,5 kk:n välein väri tyveen ja leikkaus. Suora tukka puoleen selkään otsis. Tuossa välissä värjään kerran itse tyven ja leikkaan otsiksen. Saan jatkuvast kehuja kauniista ja kiiltävistä hiuksista ja kai tuolla säännöllisellä hoidolla on osuutensa asiassa.
Ehkä kerran vuodessa leikkauttamassa latvat siisteiksi. Olkapään yli on hiusten pituus.
Ulkomaan reissujen yhteydessä2-3krt vuodessa. Suomessa en käy koska järjettömät hinnat.
Kampaajalla kävin viimeksi n. 20v sitten. Pitkät hiukset, leikkaan ja värjään itse.
Tällä hetkellä 6 viikon välein kun haluan pitää värin kunnossa mutta sillon kun väri on rennompi raidotus ja mallikin sallii pidemmät välit niin sillon 2-3kk välein.
Hiukset on mulle tärkee juttu ja oman ulkonäköni paras piirre joten tottakai käytän niihin aikaa ja rahaa. Kampaajalla on ihana ja rentouttava käydä.
Ennen kävin 2-3 kertaa vuodessa. Ahdistavia kokemuksia. Nyt olen päättänyt leikata ja värjätä itse YouTuben ohjeilla. Kerran jo leikkasin ja vaalensin ja tuli tosi hyvä.
Minäpä käyn kerran viikossa - pestään ja föönataan 15€. Joka viides viikko leikataan(40€) ja pari, kolme kertaa vuodessa laitetaan raidat(80€). Mulla on ohut tukka ja kun tiistaina käyn, pärjään perjantai-iltaan, jolloin pesen tukan kotona ja uudestaan sunnuntai-iltana.