Laitanko kasvomaskin kauppaan vai en?
Nyt lähtee tämä mamma ostamaan kotivaraa ostoskärryn täyteen. Pitäisikö laittaa maski naamalle ja pipo silmille, ettei tutut tunnista ja tarvitse hävetä?
Peukku ylös = Kyllä pitää. Peukku alas = Häpeä vaan omalla naamallasi
Kommentit (12)
Maski naamalle ettet tartuta muita
Laita sellainen mutanaamio joka poistaa mustapäät samalla.
Meinasin minäkin laittaa. Mielestäni alkaa olla aika. Kumihanskat on olleet jo aiemmilla kauppareissuilla.
Minä tulen noutamaan paljon tarvikkeita loppuviikosta.
Öljyä
Jauhoja
Säilykkeitä
Suolaa
Sokeria
Mausteita
Perunaa, makaronia ja riisiä.
Pakkaseen lihoja ja juureksia.
Mehuja
Kuivattuja hedelmiä
Leivälle levitteitä
Eli siis varaudun 28: n päivän karanteeniin.
Te jotka suosittelette suojavarustusta, asutteko sellaisella alueella pääkaupunkiseudulla, jossa on todettuja koronatartuntoja? Vai oletteko vain vainoharhaisia?
Rohkeasti kävin kaupassa omalla naamallani, ja muina naisina tuupin täyttä kärryä. Onneksi illalla oli enää vähän porukkaa, eikä tullut tuttuja vastaan. Vähän meinasi kassalla nolottaa, mutta teeskentelin suurperheen rasittunutta äitiä.
Muu perhe jäi kotiin, jottei tarvinnut kärsiä ja hävetä äitiä.
t. ap
Helsingissä näkyi jo enemmän näitä suojaimia porukoilla.
Ne siis eivät estä taudin saamista. Niistä on hyötyä Ainoastaan, jos itse sairastat tautia. Et siis sitten tartuttaisi muita.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä näkyi jo enemmän näitä suojaimia porukoilla.
Ne siis eivät estä taudin saamista. Niistä on hyötyä Ainoastaan, jos itse sairastat tautia. Et siis sitten tartuttaisi muita.
No ois niistä hyötyä siinä mielessä, ettei tutut tunnista, niin ei tarvitsisi teeskennellä "Eipä tässä mitään ihmeellistä, aina meillä on tapana ostaa 10 litraa maitoa ja 7 pussia pastaa kerralla, kun ne mukulat syö nykyään niin hirveästi."
t. ap
Et oo uskottava jos ei oo maskia