Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies liian kaunis deittikumppaniksi

Vierailija
02.03.2020 |

Olen nainen 37v ja olen oppinut etten enää lähde liian kauniiden miesten kanssa treffeille. En siis tarkoita komeita vaan kauniita miehiä. Itse olen omasta mielestäni ulkonäöltäni suhteellisen tavallinen - en kaunis mutten rumakaan, aina toki tyylikäs. Jostain syystä olen kuitenkin vetänyt kauniita miehiä puoleeni kuin magneetti. Aluksi se oli imartelevaa, mutta ei ole enää.

Kauniit miehet ovat aina tuoneet ongelmia. Kaikki eivät tietenkään ole homoja, mutta järjestään ovat ehkä juuri kauneutensa vuoksi äärettömän turhamaisia. En vaan kestä sitä, että mies meikkaa pidempään kuin minä. Ja sitä sisustus- ja vaatetusliikerumbaa! Aina pitää olla esillä jossain kahvilassa tai ravintolassa.
Sekin on rasittavaa, etä he saavat jatkuvasti huomiota ja flirttiä muilta naisilta. Kukaan heistä ei ole minua pettänyt ainakaan niin että siitä tietäisin, mutta en vaan enää jaksa sitä kaikkea turhamaisuutta Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä meikkaamisesta kun en sitä miehenä harrasta, mutta tukan laittamiseen minulla menee valitettavasti hetki aina ennen lähtöä. Tukkani kun on luonnonkihara, eli sitä pitää tököteillä ja vedellä vähän viritellä aina ennen kuin kehtaa lähteä ovesta ulos. Harmillista jos tämän takia joku nainen kokee, että minulla "menee enemmän aikaa meikkaamiseen kuin hänellä".

Vierailija
2/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, vähän tulee kyllä paineet pukeutua ja hoitaa hiuksia paremmin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista. Olen mies ja ajattelen juuri samoin, tosin naisista! En vois ajatellakaan meneväni treffeille jonkun missin tai muun kaunottaren kanssa juuri noista syistä!

Vierailija
4/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaako joku mies ihan oikeasti?

Vierailija
5/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoomoilanen kirjoitti:

heavymiehet, mutta ei ne ole kauniita!

Vierailija
6/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoomoilanen kirjoitti:

Joo, yleensä eivät samalla tavalla kuin naiset, vaan esim. meikkivoidetta ja ehkä huomaamaton meikki.

Vierailija
7/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hoomoilanen kirjoitti:

heavymiehet, mutta ei ne ole kauniita!

Kauneus on katsojan silmissä. Oma heavykarhuni on mitä kaunein ilmestys kaikkine karvoineen!

Vierailija
8/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meikkaavia heteromiehiä paljonkin olemassa? Rokkikukot tietysti erikseen.

Vierailija
9/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoomoilanen kirjoitti:

Muualla maailmassa tämä on jo ihan arkea, eikä vain "kauniiden" tapa. Kyllähän kaikki naisetkin meikkaa.

Vierailija
10/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans aina ihmetellyt kun minusta kiinnostuvat useimmiten juuri sellaiset kauniit miehet, eivät perinteisellä tavalla maskuliiniset (jokunen näitäkin mutta selvästi vähemmän). Itsekin yleensä tällaisista miehistä kiinnostun, mutten voi väittää etteikö vähän häiritse, jos mies on paljon paremman näköinen ja laitetumpi verrattuna minuun. Näitä miehiä se ei ilmeisesti häiritse.

Vierailija
11/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoomoilanen kirjoitti:

Nykyään miehet meikkaa ja ajaa karvat. Pukeutuvat myös muodin mukaan todella tarkkaan.

Siksi nuoret miehet on pop.

He ottavat parisuhdekilpavarustelun yhtä tosissaan kuin naiset ovat ottaneet sen jo vuosituhansia!

Omia kasvonpiirteitä voi korostaa kulmakynällä.

Tummat silmänaluset saa peitettyä vaalealla värillä.

Usein tätä ei edes huomaa että on meikattu. Meikkaamiseen menee noin 30min jos homman osaa.

Rypyt saa peitettyä kätevästi jos niitä on tullut.

Miehen meikkaus on huomaamattomampaa kuin naisen.

Harva esimerkiksi huulipunaa käyttää ellei ole tosi rohkea ja halua olla valloittava.

Minulla on tapana korostaa poskipäitä kulmikkaammiksi.

Jos haluaa olla suosittu naismarkkinoilla niin kuvankäsittelyä voi tehdä ihan livenä!

Tee se jo nyt tänään sinäkin mies

T: Minäkin mies olen sinäkin mies 33v mies 33v

Vierailija
12/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä meikkaamisesta kun en sitä miehenä harrasta, mutta tukan laittamiseen minulla menee valitettavasti hetki aina ennen lähtöä. Tukkani kun on luonnonkihara, eli sitä pitää tököteillä ja vedellä vähän viritellä aina ennen kuin kehtaa lähteä ovesta ulos. Harmillista jos tämän takia joku nainen kokee, että minulla "menee enemmän aikaa meikkaamiseen kuin hänellä".

Kuinka hirveeltä hiukset muka edes voi näyttää ilman puunausta? Kiharat hiukset miehellä on ihanat ja mielestäni miesten pitäis antaa hiustensa olla sellaiset kuin ovat, leikkaaminen riittää.

Vierailija
13/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hirveeltä hiukset muka edes voi näyttää ilman puunausta? Kiharat hiukset miehellä on ihanat ja mielestäni miesten pitäis antaa hiustensa olla sellaiset kuin ovat, leikkaaminen riittää.

Ymmärrän laittamisen jos kyseessä afrokikkarat mutta laineet on usein sellaisenaan tosi hyvännäköiset.

Vierailija
14/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän laittamisen jos kyseessä afrokikkarat mutta laineet on usein sellaisenaan tosi hyvännäköiset.

Runsaasti öljyä päähän. Desi öljyä päähän niin kikkarat taipuu.

T: öljypää

Vierailija
15/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt tiedä mistä puhut. Mun hiukset on oikeasti luonnontilassa niin kuin joku villalankakerä, joka on ollut raivokkaan kissan käsittelyssä. Mulla ei ole mitään söpöjä rinkulakiharoita jotka asettuu automaattisesti omaan asentoonsa, vaan tukkaa täytyy oikoa ja asetella, jotta näyttää ihmiseltä.

Vierailija
16/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt tiedä mistä puhut. Mun hiukset on oikeasti luonnontilassa niin kuin joku villalankakerä, joka on ollut raivokkaan kissan käsittelyssä. Mulla ei ole mitään söpöjä rinkulakiharoita jotka asettuu automaattisesti omaan asentoonsa, vaan tukkaa täytyy oikoa ja asetella, jotta näyttää ihmiseltä.

No, jos ne eivät näytä söpöltä niin ainakin sait ne kuulostamaan siltä :)

Vierailija
17/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut curly girl metodista? :D Sillä on monet naiset saaneet tuollaisesta pehkosta taioittua kauniit kiharat. Mielestäni ainakin tutustumisen arvoinen kerta nytkin käytät aikaa hiusten laittamiseen.

Vierailija
18/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haiskahtaa siltä että täällä on taas jotkut post-milleniaalien kokoontumisajot?

Vierailija
19/19 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei x-sukupolvelainen tajua taas mistään mitään.