Miesten stringit /tangat
Terve.
Mielipidettä kysyisin,en tiedä onko tämä oikea alue sitä kysyä. sekä miesten että naisten mielipidettä arvostaisin. Mitä mieltä olette kyseisten alushousujen käyttäjistä. Itse olen miettinyt sellaisten hankintaa, ihan perus mustien. Onko mukavat jalassa ja mitä reaktioita se aiheuttaa esim. pukuhuoneissa tms paikoissa miesten mielestä. Ja mitä mieltä naiset ovat jos sellaiset on miehen päällä?
Kommentit (6)
Eli ne eivät ole miehillä sen naurettavammat kuin naisilla? Naisilla taitaa vaan olla aika paljon yleisemmät🤔 mutta kiitos vastauksestasi 😊
Kannattaa kokeilla! Noin 15 vuotta tullu käytettyä lähes päivittäin. Avokki ei ainakaan niille naura, eikä kyllä muutkaan tutut naiset jotka tietävät että käytän niitä.
Pukuhuoneissa ihan normaalisti puen/vaihdan vaatteet.
Ei ole kukaan koskaan niistä sanonut vaikka varmasti ovat nähneet.
Myös trikoiden alta ovat kuultaneet monesti läpi (Puoliso kertoi vasta myöhemmin että näkyvät trikoista läpi)
Stringit miehellä on mielestäni vähän oudot, ei ainakaan arkeen sopivan mukavat eikä edes seksikkäät. Eli mitä virkaa? Tangat taas on ihan eri juttu. Tuntuu hyvältä jalassa eikä näytä niin oudolle. Tangat siis voisin itsekin vetää jalkaan, mutta stringejä en.
Mun mielestä seksikkäät jos kroppa kunnossa. Kertoo siitä että jos on itseluottamusta pitää niitä jalassa onnistuu sängyssäkin monet asiat 😜
N36
Tullut käytettyä urheillessa stringejä useampi vuosi, tukevat hyvin eivätkä aiheuta hiertymiä niinkuin muun malliset alushousut.
Varmasti on näkynyt monesti läpi ja normaalisti olen pukuhuoneissa vaihtanut.
Kannattaa kokeilla jos epäilee toimivuutta
Mun mielestä ne on ihan naurettavan näköiset sekä miesten että naisten päällä.
N25