Miten voisin tavata sometusta harrastamattoman naisen?
Tuntuu ettei oikein ole naisia joille sometus ei olisi isossa osassa elämää. Puhutaan siis jostain 26-36v naisista, tuon ikäisiä kun ovat enimmäkseen naiset joita tunnen tai joihin tutustun.
M/39
Kommentit (30)
Jos ajattelit täältä löytää, niin oot pikkaisen väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelit täältä löytää, niin oot pikkaisen väärässä paikassa.
Enpä tiiä. Ajattelin lähinnä kuulla mielipiteitä täältä. Olen nimittäin aivan varma, että vauvalla käy myös naisia, jotka ei esim facebookia ja instagramia jaksa tai halua pahemmin käyttää.
M/39
Myönnä itsellesi, että alat olla keski-ikäinen ja nuorten ihmisten somen käyttö on sinulle vierasta. Tavoittele muita samanhenkisiä keski-ikäisiä naisia.
Älä kuvittele löytäväsi 26-vuotiasta naista, joka a) haluaa 39-vuotiaan miehen ja b) ei käytä somea. Liikaa vaadittu.
On hyvä alku jos vaikkapa kahvilassa tai raflassa näet naisen, joka ei tuijota älyhärveliin. Tai kirjastossa tai kirjakaupoissa, jossa puhelinriippuvaisia ei näy. Junamatkalla. Puistoss. Sitten silmäpeliä ja kahville.
Vierailija kirjoitti:
Myönnä itsellesi, että alat olla keski-ikäinen ja nuorten ihmisten somen käyttö on sinulle vierasta. Tavoittele muita samanhenkisiä keski-ikäisiä naisia.
Älä kuvittele löytäväsi 26-vuotiasta naista, joka a) haluaa 39-vuotiaan miehen ja b) ei käytä somea. Liikaa vaadittu.
Tunnen jopa nuorempia kuin 26v naisia, jotka katselee minua kiinnostuneina 😚
Itse vaan olen laittanut siihen rajan, kun en oikein pidä järkevänä säätää jonkun 22v naisen kanssa.
M/39
Minä olen facebookissa parissa harrastukseeni liittyvässä ryhmässä. Niissä on paljon kuvia, mutta kaikki ovat harrastuksen tuotoksia eli ihmisiä ei niissä kuvissa juuri ole. Facebookin mesen kautta olen yhteydessä ystäviini. Kummilapsi harrastaa luontovalokuvausta ja hän julkaisee niitä instagramissa. Vaikea kuvitella, että nuo ovat jotenkin pahempia mitä tämä vauvapalstalla roikkuminen.
No, paljastappas paikkakunta, niin aletaan sopia tärskyjä!
Retriitissä tai linkolalaisessa ekoelämäntavassa.
Aina kun tapaat mielenkiintoisen naisen, tarkista löydätkö profiilia. Sen lisäksi kiinnitä huomiota puhelimen käyttöön kun on yksin. Jos ei osaa rauhassa odottaa ilman puhelimeen vilkuilua ei hyvä.
Luehan nyt vaan se wikipedian artikkeli aiheesta. Siinä kerrotaan siitä termistäkin tarkemmin.
T. Nainen 41, jolla on ollut netti kotona vuodesta 1995