Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtön ei saa omistaa?

Vierailija
26.06.2006 |

alkoi hieman mietityttämään. näitä keskusteluja täällä seuranneena olen tullut ainakin siihen tulokseen että yleisen mielipiteen mukaan työttömällä ei saa olla lemmikkieläintä perusteluna se ettei sen asianmukaiseen hoitoon ole varaa. ei tietokonetta koska se on turhaa ylellisyyttä (halvempi se laajakaista on kuin tv-lupamaksu..) ei autoa koska sekin on turhaa ylellisyyttä. mitäs vielä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te täällä jakelette armonpaloja työttömille, kuinka jaloa!

Vierailija
42/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä palstalla ei mikään yhteiskunnan kerma kokoonnu. Hyvähän se on pummien itseään puolustella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8% työttömyys on nykyaikana jopa suotava, jotta markkinat pysyy kunnossa ja ei palkat nouse liikaa. Täällä olisi mammat ajamassa suomea uuteen lamaan : )

Vierailija
44/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

8% työttömyys on nykyaikana jopa suotava, jotta markkinat pysyy kunnossa ja ei palkat nouse liikaa. Täällä olisi mammat ajamassa suomea uuteen lamaan : )

Vierailija
45/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki ole olleet koko ikäänsä työttömänä. Ittellänikin on vaikka mitä vaikka olenkin tällä hetkellä työtön, on osakeasunto, lapset, auto, kesämökki muunmuassa. ja velkaakin on vain n. 20000 euroa. Eli saadaan me työttömätkin omistaa aika paljon . Ja on mulla muuten mieskin, mutta sitä en ole rahalla saanut.

Vierailija
46/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että tällä palstalla ei mikään yhteiskunnan kerma kokoonnu. Hyvähän se on pummien itseään puolustella..

Vierailija
47/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on, niin silloin onkin hyväksyttävää. vaan jos sossun elättejä olette, on kyllä helvetin väärin että teillä on kesämökit yms, se jos joku on helvetin turha. autoa en nyt ekana olis ottamassa työttömiltä lapsiperheiltä pois.

Vierailija:

Eihän kaikki ole olleet koko ikäänsä työttömänä. Ittellänikin on vaikka mitä vaikka olenkin tällä hetkellä työtön, on osakeasunto, lapset, auto, kesämökki muunmuassa. ja velkaakin on vain n. 20000 euroa. Eli saadaan me työttömätkin omistaa aika paljon . Ja on mulla muuten mieskin, mutta sitä en ole rahalla saanut.

Vierailija
48/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Satun vaan olemaan niin sivistynyt, etten luokittele ihmisiä varallisuuden mukaan tai sen mukaan ovatko he töissä vai ei! Enkä ketään sen kummen puolustele, mutta tuollaista ahdasmielisyyttä en todellakaan ymmärrä.

Vierailija
49/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis hankkinut aiemmin tekemälläni työllä, ja pienellä lainalla. Mies on töissä edelleenkin. Ja itsekään en ole pitkään ollut työtön.

Vierailija
50/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö sitten sitä kermaa olet? Ei varmaan hitustakaan tajua miten markkinat toimii tai käsitystäkään talous ja sosiaalipolitiikasta ja niiden merkityksestä yhteiskunnassa??

Kyllä vaan mulla on ihan hyvä käsitys niistä. Sinä taidat kuulua itsekin tähän pohjasakkaan jota puolustelet.

Vierailija
51/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joittenkin mielestä " sosiaalipummeja" .

Vierailija
52/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isojen ihmisten maailmassa on lukuja, numeroita, markkinoita ja hintoja. Työttömyys hillitsee hyvin talouden ylikuumenemista ja aikoinaan lamakin johtui vain suomen jarrutusliikkeestä jolla oli tarkoitus saada aikaiseksi 250 000 työtöntä, jotta markkinoiden ylikuumeneminen saatiin loppumaan. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa onko kivaa kun on paljon työttömiä.

Kun on työttömiä niin sunkaan palkka ei nouse ja siksi sä olet halvempi työnantajallesi ja niin turvataan suomen kilpailukyky ulkomailla.

Vierailija
53/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan mulla on ihan hyvä käsitys niistä. Sinä taidat kuulua itsekin tähän pohjasakkaan jota puolustelet.

[/quote]

Vierailija
54/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta köyhyydestä valittaja EI!! jos on rahat finaalissa niin silloin täytyy jostain luopua!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä