Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten desinfioitte puhelimen?

Vierailija
01.03.2020 |

Voiko käyttää esim. niitä desinfioivia pyyhkeitä? Kestääkö puhelimen näyttö desinfiointia... joskus olin lukevinani jostain, että vaikkapa iPhonen näyttö ei kestä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopropanolilla tai näytönoutsausaineella hinkkaan.

Vierailija
2/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytönpuhdistus liinoilla, kuten aina säännöllisin väliajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy viikoittain puhelinsanitoija.

Paitsi viimeviikolla hän jätti käymättä. Kun koetin soittaa hänelle hieman likaisella puhelimellani se meni vastaajaan jossa oli viesti että oli lähtenyt matkalle B-arkissa.

Vierailija
4/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutan apteekin desinfiointiainetta ja pyyhin paperisella nenäliinalla. Ainakin Samsung kestää tämän.

Vierailija
5/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi desinfioida, omia pöpöjähän siinä on eikä tapanani ole antaa muiden hypistellä puhelintani. Sitten on aivan oma syy jos minun luurista saa jonkun taudin, mitäs hiplaili.

Vierailija
6/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neo Amiseptilla ja kasvopaperilla/pumpulilla.

Hyvin on toiminu jo vuodet ja kirkas näyttö

Vierailija
7/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanut, mutta ehkä alan laittaa elmukelmua kaupungille mennessä.

Vierailija
8/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitäisi desinfioida, omia pöpöjähän siinä on eikä tapanani ole antaa muiden hypistellä puhelintani. Sitten on aivan oma syy jos minun luurista saa jonkun taudin, mitäs hiplaili.

Äly hoi.

Kuljet kaupungilla,kosket julkisia ovenripoja,bussin tankoja ym...ja näppäilet kännykkää.

Kotona (toivottavasti) peset kädet, mutta samat kaupunkibakteerit siirtyvät heti uudestaan kännykästä puhtokäsiisi.

Vierailija
9/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa on paljon muutakin kuin omia pöpöjä.

Olet kaupoissa, ostoskeskuksissa, julkisissa.

Jos vähäänkään kosket paljain käsin kahvikuppiin, kassalla näpyttelet pin-koodia, otat tukea kaiteesta, painat hissin nappulaa, avaat ovia, räpellät tuotteita kaupoissa ja jos kosketat omaa puhelinta sen jälkeen, jos joku vaikka yllättäen soittaa (ettet ensin kaiva käsidesiä ja despaa käsiäsi) niin ta daa, puhelimesi on täynnä pöpöjä.

Vierailija
10/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yleensä edes pidä puhelinta matkassa, mutta puhdistan silloin tällöin silmälasipyyhkeillä joiden paketissa sanotaan sopivan myös puhelimien yms. näytön puhdistamiseen. Esim. Tokmannilla taitaa olla Iisi-merkillä.

Vierailija
11/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En desinfioi sitä koskaan, mutta pesen kotona ollessa aina kädet sen jälkeen kun olen koskenut puhelimeen. Julkisilla paikoilla pesen kädet ennen syömistä ja vessasta tullessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän