Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tympii kun pomo tuo vieraansa meidän taukotilaan

Vierailija
01.03.2020 |

vaikka hänellä olisi oma toimistokin, miksei kutsu sinne. Juovat meidän kahvia siellä ja itse ei päästä ollenkaan juomaan, kun lätisevät siellä pitkään. Onko hänellä oikeus tehdä noin? Ei ole paikan omistajakaan vaan esimies.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinne voi mennä? Laittaako se oven lukkoon?

Vierailija
2/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sinne voi mennä? Laittaako se oven lukkoon?

No ei sinne sitten mahdu ja en halua kuunnella heidän asioitaan muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa teki meidän pomo. Ratkaisin asian niin että menin snagarille syömään. Voi voi että aikaa menee yli puol tuntia ky sinne matkaa mut pakko päästä syömään.

Vierailija
4/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ongelma meilläkin, kun keittiö on ainoa hiljainen tila avokonttorissa, missä on myös meidän vaatekaapit on a monesti joku tulee palaveriin iltapäivällä. En juo töissä  kahvia, mutta syön jotain pientä tuohon aikaan, koska verensokerin vuoksi on pakko ja näistä ei kerrota etukäteen. Meillä on kyllä omistaja ja olen tästä sanonut monesti, ettö kertoisi etukäteen, että muut ehtii pitää tauon ensin, mutta unohtaa.  Ei unohda tahallaan, en usko, on vaan hourupää välillä. Mä kyllä lähden silloin kun aika on ja menen hakemaan ulkovaatteeni. Ei ole siitä koskaan sanonut, vaikka joskus vieraat katsovat sen näköisenä kuin se olisi huonoa käytöstä. En kyllä edes pyytele anteeksi, että otan ulkovaatteeni, kun työaika loppuu, koska minulla on siihen oikeus. 

Vierailija
5/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte ihan hyvin kieltää teidän kahvien juomisen, jos ostatte sen itse. Pitäkää kahvit sellaisessa paikassa, ettei pääse niihin käsiksi. 

Vierailija
6/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kahvia?!

Vierailija
7/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu,meillä työssä,jokainen porukkaan kuuluva ,tuo kahvipaketin vuorollaan,josta on lista seinällä,kun on tuonut.Ei porukkaan kuuluvat,ostavat kahvinsa automaatista ,jolleivat tuo pakettia.Asiasta voi keskustella ja ottaa puheeksi luottamusmiehen kanssa,jospa se menisi kaaliin.Taukotila ,ei ole kokoustila,tai kahvit vieraille,jos ne on omasta työläisen pussista ostettu.On eri juttu ,kun firma kustantaa kahvit.