Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko se teistä seksikästä kun alfauroksen treenatuissa käsivarsissa näkyy verisuonet ihon pinnassa?

Vierailija
01.03.2020 |

Pitän usein valkoisen kauluspaitani hihani käärittyinä, että naiset saavat ihastella näkyä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se ällöttää...

Vierailija
2/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaidollasi et ainakaan voi kehuskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, mutta sanoisin lähtökohtaisesti, että on hyvinkin ok. Mutta riippuu hyvin paljon miehen muusta ulkonäöstä.

Vierailija
4/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The only person i find sexy is Tobias Forge.

Vierailija
5/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten iloksi käärin hiat kauluspaidasta niin on tykit esillä 💪

Vierailija
6/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En ole koskaan halunnu ylitreeattua miestä, vaikka itse pidän huolta itsestäni, niin minua kiehtoo mies jolla pieni vatsa. Löysin vuosi sitten ihan tavallisen sähkömiehen, joka liikkuu, mutta ei ole mikään himourheilija ja laske kaloreita. Hän on myös sanonut, että mitä minä näen hänessä, kun saisin muodollisesti kaltaiseni. En halua sellaista vaan normaalin turvallisen ihmisen ja sain. Hän ei aina ymmärrä sitä asiaa. Mies luulee, että hyvintreenatulla on aina himo samankaltaiseen ihmiseen, että olisi jotain yhteistä. Meillä on paljon yhteisiä asioita mikä on ulkopuolella urheiluun liittyen. Kun lähestyin häntä baarissa, niin hän piti vitsinä koko asiaa, mutta suostui lähtemään kanssani treffeille, kun pyysin.

Vierailija
7/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Joku kouluttamaton amis tai amk.

Vierailija
8/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaikki yli treenattu on päinvastoin ällöttävää.

Vierailija
9/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksikästä vaan lievästi epämiellyttävää. Pullistelevista suonista tulee mieleen lihakarja tai verinäytteen otto laboratoriossa.

Vierailija
10/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla kouluttamaton jos on käynyt ammattikoulun tai ammattikorkeakoulun?

Vierailija
11/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullattu leijonakoru siihen vielä, niin se on siinä sitten 🤣

Vierailija
12/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla kouluttamaton jos on käynyt ammattikoulun tai ammattikorkeakoulun?

Vain akateemiset lasketaan.

Vierailija
13/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli iskeä neula laskimoon.

Vierailija
14/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika nössö ja nörtti mies mutta mukava kuulla että suonia ja lihaksia pullistelevat käteni herättävät naisissa tällaisia amisjuntti pullistelija -fiiliksiä 🤣

M/39

Vierailija
15/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoneniskentä... mulla on perintönä saatu suoneniskurauta. Voisko suhun harjoitella?

Vierailija
16/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kammoan näkyviä verisuonia, jopa omiani. Pelkään myös rokotusten laittoa, koska ne pistetään suoneen, johtuukohan siitä sitten. En pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa jolla kovasti pullottaa suonet, lihaksikkuudessa ei muuten ole mitään vikaa

Vierailija
17/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
18/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se ällöttää...

Taidat olla lesbo tai tykkäät sellasista miehistä kuin siinä eilisen polyamoria ketjun videon ne kaksi miestä oli eli tissit törröttää kun keho ui estrogeenissä. Kun mä näen toisen lajitoverin eli tässä tapauksessa miehen jolla näkyy suonia ja on erottuvat lihakset eikä ole mikään syöttöporsas niin ajattelen päässäni my níggah, tuo tietää mitä tekee. Suonet ei pelkästään ole hienot käsissä vaan myös kaulassa.

Vierailija
19/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti pullottaa suonet, niin tulee mieleen, että on ottanut hormoneja. Huumeet ovat taas ehdoton ei.

Vierailija
20/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja varsinki kullissa näkyvillä aih että😋👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi