Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~MAALISäidit ja taaperot ' 05 kesäkuun vika viikko~

26.06.2006 |

Aloitanpa pinoa taas, jos vaikka kirjoittajia löytyy..

TERVETULOA kaikki uudet kirjoittajat ja vanhat taustalta!!!! =)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin ystävä saapuu parikuukautisen vauvansa kanssa ja meillä toivottavasti siihen mennessä yläkerrassa hiljenee..vähän takkuilee päiväunille nukahtaminen näköjään meilläkin joskus. Onneksi vain joskus.

TURVOTUKSESTA: mulla on sitä ollut molemmissa raskauksissa ja reippaasti. Konsteja olen kerännyt vinot pinot, mutta eipä näytä kovin toimivan, tässä nyt jotain mitä ekaksi niistä mieleen putkahtaa:

-ananas

-mansikat

-vältä suolaa!

-lepäile jalat ylhäällä

-uinti (viileässä vedessä)

-juo paljon

SUONENVEDOSTA:

-villasukat yöksi

-magnesium

Nyt ovikello soi..pitää mennä

E&O

Vierailija
22/23 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta vaan,että se masu varmaan reagoi lehmänmaidossa siihen proteiiniin, eikä laktoosiin, sillä käsitykseni mukaan korvikkeessa on jopa kolme kertaa enemmän laktoosia kuin tavallisessa maidossa. Kuin myös äidinmaidossa on hurjasti laktoosia. Näin minua valisti Valion labrassa työskentelevä tätini.

Mutta varmasti ajan kanssa suolisto pystyy ottamaan vastaan tavallistakin maitoa. Jajosei niin onhan näitä kaura ja soijamaitoja. Tai kalkkitabletteja, jos se maito jää kokonaan pois kuvioista.

lehtovi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Emppa, taidat olla oikeassa :-D Tässähän pääsee " helpolla" kun tyttö ei vielä juokse karkuun. Vaikkakin kovaa menee pepullaankin. Olen kuullut että hyvin moni peppukiitäjä kävelee vasta tuossa 1.5 vuoden iässä.

Niin ja meidän tytsän toinen nimi on myös Emilia :)

Onnea Pippandiille (?) tutittomuudesta! Meillä on oikea tuttifriikki tyttö, se lähti siitä kun neiti oli kipeänä ja se tutti on nyt vähän liiankin tärkeä. Kesälomalla aloitan niin että piilotan päiväksi kaikki tutit, annan vain unille. Nyt kun likka näkee tutin niin sehän on SAATAVA :/

Minulla yltyi tämä poskiontelotulehdus nyt niin ärhäkäksi että katsoin parhaaksi viedä neidin tänään mummolaan. Saa olla siellä huomisen työpäivän. Isäntäkin kun on töissä niin saan vähän lepäillä.