Italiasta juuri tulleet ja muut matkaajat, varoitatteko muita ihmisiä?
Jos olet juuri tullut matkoilta, niin kerrotko ihmisille ennen tapaamista asian,
jotta he voivat itse valita haluavatko viettää aikaa seurassasi ja mahdollisesti altistua koronalle?
Esim. jos olet menossa johonkin kylään, tai kaverin kanssa jonnekin tms. ?
Vai oletatko, että kaikki puolitutukin seuraavat aktiivisesti sometilejäsi ja ovat koko ajan tietoisia missä liikut?
Kommentit (14)
Minä teen työkseni asiakastapaamisia, olen miettinyt, miten kehtaisin kysyä tuota asiaa vastapuolelta?
En haluaisi tietoisesti istua nokakkain palaveeraamassa jonkun taudinkantajan kanssa.
Pomolle ehdotin, että kaikkien ulkomaanlomilta palaavien kanssa noudatettaisiin varovaisuutta ja mahdollista saikkua tms. mutta ei aikonut alkaa tällaiseen hössötykseen, tulee jos on tullakseen kuulemma.
Kaikkihan nyt matkustelevat koko ajan, höhlä!
Aika sotku siitä seuraisi jos koko ajan pitäisi hokea matkakertomuksiaan vaastantuleville.
En, vaan käyn nuolaisemassa sala työpaikan jääkaapilla kaikkien eväitä.
En, vaan käyn nuolaisemassa salaa työpaikan jääkaapilla kaikkien eväitä.
En kerro, treffaan kavereita ja muita ihmisiä ihan normaalisti.
Toimittiin virallisten ohjeiden mukaan. Mentiin heti seuraavana päivänä töihin ja lapset kouluun.
En tiedä ovatko lapset kertoneet Italian matkastamme kavereilleen, mutta itsellä ei ole tapana leuhkia etukäteen. Jos joku kysyy, mitä teitte hiihtolomalla, niin sitten sanon.
Vierailija kirjoitti:
Toimittiin virallisten ohjeiden mukaan. Mentiin heti seuraavana päivänä töihin ja lapset kouluun.
En tiedä ovatko lapset kertoneet Italian matkastamme kavereilleen, mutta itsellä ei ole tapana leuhkia etukäteen. Jos joku kysyy, mitä teitte hiihtolomalla, niin sitten sanon.
Olet siis mahdollisesti levittänyt koronaa perheesi kanssa jo tuhansiin ihmisiin. Siellä on kytemässä paukku, kiitos vaan. Etkä edes suostu tunnustamaan, että olet syyllinen. Sinä toit paholaisen tänne.
Minä ja koko perheboltiin viikko lomalla milanossa. Ei olla sairaita ja olen ollut töissä asiakaspalvelussa jo viikon
Me oltiin hiihtoloma pohjoisitaliassa. Koulussa ja töissä kaikki Loman jälkeen normaalisti kyllä. Hysteerikoille rauhoittavia. Ja peskää kädet
Palasimme juuri Pohjois-Italiasta ja nyt on aika heikko olo ja yskittää ja on vähän lämpöä. Lähden tästä nyt kuitenkin kauppaan ja huomenna töihin. T: ala-asteen opettaja
En tietenkään. Suomen valtion toive on että tämä levitetään nyt kerralla koko Suomeen, että saadaan taas huoltosuhde kuntoon. Palvelen maatani täydellä sydämellä <3