Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vastasi hymiöllä synttäritoivotukseen: kiinnostunut vai ei?

Vierailija
01.03.2020 |

Laitoin eräälle miehelle eilen että ”Hyvää syntymäpäivää!”, hän vastasi vain että 😊.
Onko tuo merkki ettei ole kiinnostunut? Olisiko ”kuulunut” vastata pidemmin jos olisi kiinnostunut?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä myöskään ymmärrä miten häpeä tähän hymiöön liittyy.

Älkää nyt sentään ihan mahdottomia analysoiko.

Taas tässäkin ketjussa nähdään miten eri tavoin voi suomalaiset käsittää yhden hymiön. Tai ylipäätään ihan mitä vaan. ☺

Aloittaja itse tietää mikä on miehen elämäntilanne, onko tosiaan mahdollista, että tyttöystävä tai vaimo oli läsnä kun viesti tuli. Käsittäisin hymiön sillloin niin, että halusi osoittaa, että ilahtui, muttei voinut laittaa mitään muuta sillä hetkellä.

Kannatta seurata miten mies jatkossa käyttäytyy.

Vierailija
62/87 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo punanaama hymiö on vaan idiootti tarkoitti se ihan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin nykyajan kommunikointia. Sama se on Tinderissä kun mätsin kanssa aloitta keskutelun niin monasti vastataan vaan "Ok" tai joku hymiö. Tää toistuu nykyään ihan kaikkien kanssa, onko se joku nykymuoti että vaan nopsaan jotain.

Ei tuosta voi siis mitään päätellä mutta jos teillä on kaverilliset välit niin se taisi olla kaverillinen hymiö.

Vierailija
64/87 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/87 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Update:

Tänään kuulin, että mies oli vastannut samanlaiseen viestiin / toivotukseen kaverilleni (sanotaan hänen nimekseen nyt vaikka Anni, ollaan samaa tuttavapiiriä) ”Kiitos Anni!😊”

Eli: minä sain pelkän 😊 - kaverille vastattiin kuitenkin kiitos... pitääkö tästä päätellä nyt ettei ole yhtään kiinnostunut/halua minun toivotuksiani, kun sain pelkän 😊?

T. Ap

Vierailija
66/87 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/87 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhät isät taas. Mistäs oot stalkannut tyypin synttärit? Onko jonkun iskä tai mies jota yrittelet? Jos olisi edes jotenkin oikeasti sinun tuttu et täällä kyselisi tyhmiä. 

vastaus kysymykseen, ei ole kiinnostunut, oli vain kohtelias ja noteerasi toivotuksen. Jätä rauhaan jo.

Vierailija
68/87 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei; jos ne on samaa kaveripiiriä niin tottakai ap tietää miehen syndet! Voi morjes!😅

Vierailija
69/87 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut.

Kiinnostunut olisi hyödyntänyt yhteydenoton ja jatkanut keskustelua.

"😊 Kiitos. Kivastihan tässä on synttäripäivä mennyt. Mitäs sulle kuuluu?"

Samaa mieltä. Laitoin eräälle onnittelut ja vastasi lyhyesti: Kiitos.

Kyllä se oli sama kun pakit. Harmitti. 😟

Vierailija
70/87 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tää kaveri laittoi Ap:n kaverille että ”kiitos Anni!😊” ja tuon saman emojin, niin eikös se ole ihan sama kuin pelkkä 😊 emoji?

Kertokaa naiset, en halua itse tehdä näitä virheitä, koska näköjään asialla ON merkitystä! 😂

T. Mies 36

Vierailija
71/87 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tää kaveri laittoi Ap:n kaverille että ”kiitos Anni!😊” ja tuon saman emojin, niin eikös se ole ihan sama kuin pelkkä 😊 emoji?

Kertokaa naiset, en halua itse tehdä näitä virheitä, koska näköjään asialla ON merkitystä! 😂

T. Mies 36

No mieti jos sama tilanne face-to-face: joku onnittelee ja sinä vain hymyilet versus sanot kiitos ja hymyilet. Onhan siinä eroa.

Vierailija
72/87 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mitä jos sillä vaan oli kiire / huono hetki / jotain muuta. Jos se VAAN oli yks freakin’ emoji!🙈

73/87 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kertokaas kanssa sisaret , itse laitoin  itse laitoin synttärionnittelut miehelle josta aavistuksen pidän, vastauksena sain Kiitos.

tulkitsen kyllä että se oli piste. mitä muut ajattelette?

74/87 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkö liian hätäisen päätöksen pienessä päässäni? vai voiko tuo muuta tarkoittaa?

75/87 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut.

Kiinnostunut olisi hyödyntänyt yhteydenoton ja jatkanut keskustelua.

"😊 Kiitos. Kivastihan tässä on synttäripäivä mennyt. Mitäs sulle kuuluu?"

Samaa mieltä. Laitoin eräälle onnittelut ja vastasi lyhyesti: Kiitos.

Kyllä se oli sama kun pakit. Harmitti. 😟

Vierailija
76/87 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jeesus tätä naisten kaiken atomeiksi halkomista.

epäilen että ap on näitä takertujanaisia, ja ap on tuon miehen mielestä creepy tapaus. 

mutta kohteliaana vastaa edes jotain. 

Vierailija
77/87 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no vaikea tuosta on keskustelua enää jatkaa.

Ei yhtään vaikeaa. En tajua mikä ihmisiä vaivaa että keskustelu on aina "vaikeaa".

Kumpikin tuossa esimerkissä voi jatkaa siitä aiheesta tai ihan jostain muusta.

Vierailija
78/87 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40631 kirjoitti:

no kertokaas kanssa sisaret , itse laitoin  itse laitoin synttärionnittelut miehelle josta aavistuksen pidän, vastauksena sain Kiitos.

tulkitsen kyllä että se oli piste. mitä muut ajattelette?

Ei oo todellista. Miten ihmeessä yhdestä sanasta vedetään jotain johtopäätöksiä, ootko ihan tosissasi?

Vierailija
79/87 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi jeesus tätä naisten kaiken atomeiksi halkomista.

epäilen että ap on näitä takertujanaisia, ja ap on tuon miehen mielestä creepy tapaus. 

mutta kohteliaana vastaa edes jotain. 

Voi pyhä jeesus näitä ihmisiä jotka vastailee vanhoinhin viesteihin.

Vierailija
80/87 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin. Jos joku toivottaa syntymäpäivänä hyvää syntymäpäivää ei siitä voi lukea mitään mistään syvemmästä kiinnostuksesta. Minä toivotan hyvät synttärit kaikille niille facebook-kavereille, joilla on synttärit siellä jukisena eli tulee ilmoitus minulle. Siinä on miehiä ja naisia. Yhdestä naisesta olen kiinnostunut, mutta en kuvittele hänen lukevan ajatuksiani. Pääasiassa toivotan hyvää syntymäpäivää, koska ajattelen sen olevan kohteliasta ja ilahduttavan synttärisankaria. Kyllä pitää uskaltaa enemmän ja suoremmin ilmaista kiinnostuksensa. Jos kirjoittaa saman "hyvää syntymäpäivää" kuin kaikki muutkin ja kuvittelee, että oma teksti väreilee jotenkin telepaattisesti kiinnostuksesta niin ansaitseekin saada pakit. Minä sain parilta naiselta vastaukseksi sydän-emojin ja en kuvittele muuta kuin, että se on näiden naisten tapa reagoida toivotuksiin.