Joko viime vuoden 2019 saldo on laskettu, kuinka monta sukupuolikumppania?, Iältään?, muuta?
97, joista 19 yli 25 vuotta vanhoja.
Kondomia käytetty 5 kertaa.
Avoliitossa 38 vuotiaan kanssa, elämänsä parhaassa parisuhteessa.
Mies 55 vuotta
Chonburi
Kommentit (41)
Olemme avoimessa suhteessa ja saldo on silti yksi. Oma on niin uskomattoman upea nainen, että muita en halunnut vaikka muutama olisi tarjolla ollutkin.
M45
Olisko ollu viisi. Kumia ei käytetty kertaakaan. Kesällä löysin nykyisen avopuolisoni joten nyt on vain yksi mies. Mä olen 38v, miehet olleet 37-52.
1 mies parisensataa kertaa, ikää hänellä 22v. Kondomia ei käytetä.
N34v
10 taisi olla, 23-47v miehiä. Ehkäisy on, mutta kumin kanssa silti, paitsi yks tuttu tyyppi. Ja sinkku olen.
N35
1 nainen ja varmaan reilut 100 kertaa, ikää hänellä 38v, kondomia ei käytetä. Sama tilanne viimeiset 17 vuotta, tosin alkuvuosina kertoja oli enemmän. Nykyisin 3 lasta tuovat omat haasteensa elämään...
M43
Viime vuonna kaksi kumppania, joista toinen vaimoni ja toinen ilmeisesti kroatialainen hupakko jolle täytyi maksaa 150 euroa. Ei ollut hintansa väärti ollenkaan (liian laiha mun makuuni), joten tänä vuonna tulee olemaan varmaankin vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna kaksi kumppania, joista toinen vaimoni ja toinen ilmeisesti kroatialainen hupakko jolle täytyi maksaa 150 euroa. Ei ollut hintansa väärti ollenkaan (liian laiha mun makuuni), joten tänä vuonna tulee olemaan varmaankin vain yksi.
SIKA!
Nolla, kuten jokaisena aikasempanakin vuotena. Helppo laskea, mutta eihän tämä kivaa ole.
Vuoden 2019 saldona 1 kotimainen 50-vuotias mies. Sinkkuna meni vuodesta 4 kuukautta. Sama saldo toivottavasti tämän vuoden, ja seuraavan, ja seuraavan jne...
N40
Viime vuonna vaan neljä eri naista. Kumia en oo käyttäny koskaan, hyi... M40
Lopetin aikoinan laskemisen viidensadan kohdalla. Tästä on nyt aikaa 15 vuotta, mutta valistunut arvaus on, että parintuhannen ohi on jo menty. Viime vuonna saattoi tulla 150-200 lisää.
N37.
17v kundi. Jotai 30 muijaa, 17-52v vuotiaita. Yhen kundin kanssa runkkaillu;)
Vierailija kirjoitti:
1 nainen ja varmaan reilut 100 kertaa, ikää hänellä 38v, kondomia ei käytetä. Sama tilanne viimeiset 17 vuotta, tosin alkuvuosina kertoja oli enemmän. Nykyisin 3 lasta tuovat omat haasteensa elämään...
M43
100 kertaa? 10v aviossa olon aikana ole tullu yhteensä edes 100 kertaa..
M39
Oman kumppanin kanssa 2 kertaa viikossa.
Varamieheni kanssa 2 kertaa kuussa.
Swinger tai kinkyilloissa Wildclubilla, jossa olen noin 5-10 eri miehen kanssa. Gb illoissa 10-20 miestä. Kumilla tietty illoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
100 kertaa? 10v aviossa olon aikana ole tullu yhteensä edes 100 kertaa..
M39
No huh. Eli keskimäärin 10 kertaa vuodessa? Olen pahoillani puolestasi. Meillä saldo viime vuonna n.250-300 kertaa ja minusta se on aika perus, useamminkin oli alkuaikoina ja sais olla vieläkin. Yhdessä 8 vuotta.
N38
Sama yksi kuin viimeiset yli 20 vuotta, vuotta minua nuorempi vaimo. Kortsua käytetään anaaliseksissä, pimpsaan paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
17v kundi. Jotai 30 muijaa, 17-52v vuotiaita. Yhen kundin kanssa runkkaillu;)
Tuo kundin kanssa runkkailu oli varmuudella parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIKA!
Vähä rajaa, ei tarvi heti haukkua siaksi jos arvostelee kroatialaisen painoa.
0