Oon valvonut ja pelannut koko yön jenkkiläisten kavereiden kanssa
Syrjäydyin kun en saanut elämäni naista 11 vuotta sitten. Nykyään vain nolifetän ja pelaan, mutta käyn myös salilla.
Töissä en oo käyny 11 vuoteen. Ei vaan ole mitään minkä vuoksia käydä. Elämä on yllättävän hyvää näinkin, kun sen osaa ottaa oikealla tavalla.
Mulla on todella hyvä kroppa ja oon komee. sekä pitkä
Kommentit (9)
Huvittavaa, kun sä runkkailit illalla paperiin niin minä kävin panemassa kutsusta.
Varmasti saisit naisen jos et heittäisi elämääsi hukaan nettipeleihin. Ei kukaan nainen halua suhteeseen peliaddiktin kanssa.
Mitä hyötyä siitä on että olet komea jos kuitenkin oot vaan mökissäs ja pelaat yksin?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti saisit naisen jos et heittäisi elämääsi hukaan nettipeleihin. Ei kukaan nainen halua suhteeseen peliaddiktin kanssa.
Saisin varmasti jonkun naisen. Mutta en sitä elämäni naista...joten kaksipuoleisesta rakkaudesta on turha haaveilla.
Tapasin kyllä aikanani varmaan sata eri naista, mutta ei kukaan herättänyt samanlaisia tunteita kuin hän...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisin varmasti jonkun naisen. Mutta en sitä elämäni naista...joten kaksipuoleisesta rakkaudesta on turha haaveilla.
Tapasin kyllä aikanani varmaan sata eri naista, mutta ei kukaan herättänyt samanlaisia tunteita kuin hän...ap
Hyvä ettet ole alkanut kenenkään sellaisen kanssa olemaan joka ei tunnu oikealta.
Se on suuri petos toista kohtaan
miksi olet turhake?