Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te kaikki onnellisia, joilla on hieno koti?

Vierailija
01.03.2020 |

Kadehdin niin paljon siistejä, tyylikkäitä, isoja koteja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla.

Vierailija
2/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin onnellinen, jos olisi siisti, tyylikäs, iso koti. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hienot ulkoiset puitteet sisäistä onnellisuutta takaa, itse olisin masentunut vaikka asuisin missä palatsissa.

Vierailija
4/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
5/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että yksi sukulaiseni on onnellinen, vaikka tytär menestyy harrastuksessa, nimi on suuresti verottavien listalla, puolisollakin on hyvä työpaikka, heillä on iso talo ja kaikki ulkoiset puitteet kunnossa. Poika on se ongelma, jonka vuoksi ei varmaankaan ole onnellinen. Vaikea sanoa, mistä johtuu - itsestä tuntuu, että heidän olisi pitänyt myöntää pojan ollessa lapsi, että pojalla on jotain neurologista ongelmaa. Kun sitä ei hoidettu, siitä maksetaan nyt. 

Vierailija
6/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä tyylikkyydestä ja hienoudesta, mutta minulla on kalliita huonekaluja ja siisti koti. Ja silti mt-ongelmia.

Kuulostaa, että ap ei olisi onnellinen siistissä ja hienossa kodissa, koska sitten alkaisit kadehtimaan jotain muuta. Siisteyteen voit vaikuttaa itse ja tasapainoisen vaikutelman saa edullisillakin huonekaluilla ja karsimalla krääsää ja niitä miljoonaa muuta koristekippoa.

Vierailija
7/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä varmaan tiedät tämän kysymättäkin, mutta aiheesta on olemassamyös tutkimuksia:

"Rikkaat ja köyhät kokevat onnellisuuden eri tavoin. Emotion-journalissa julkaistun tutkimuksen mukaan rikkaat kokevat enemmän positiivisia tunteita, kun keskittyvät itseensä, mikä The Independentin mukaan voidaan tulkita niin, että varakkuus tekee itsekeskeiseksi ja itsekkääksi." Tämänhän me olemme kaikki huomanneet, eikö?

"American Psychological Associationin julkaisema tutkimus paljasti, että alhaisemmat tulot omaavat ihmiset löytävät onnen muista ihmisistä, rakkauden ja myötätunnon tunteiden kautta. Rikkaat sen sijaan löytävät onnen itseensä liittyvistä ominaisuuksista, kuten ylpeydestä"

Monella on suurenmoinen kulissi. Heillä on miljoonatolkulla rahaa. Silti he juovat, pahoinpitelevät puolisoaan, eroavat ja tekevät itsemurhia.

Vierailija
8/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omasta mielestäni hieno koti ja olen onnellinen.

Mutta ei se hieno koti onnelliseksi tee, vaan päinvastoin: kun on onnellinen, näkee ympärillään hyviä asioita ja jaksaa laittaa kauniiksi..

Vierailija
9/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaunis hieno koti takaa onnellisuutta mutta toki olisi mukavampi olla onneton kauniissa ympäristössä.

Vierailija
10/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koti-ihminen henkeen ja vereen, joten kodin viihtyisyydellä on suuri merkitys hyvinvointiini. Voisi jopa sanoa, että kotini kauneus lisää onnellisuuttani. On ihanaa, kun on turvallinen pesä, jonka on saanut sisustaa ja tapetoida mieleisekseen. Olen käyttänyt aikaa yksityiskohtien miettimiseen. Tosin on mainittava, että suurin osa ihmisistä tuskin pitää 80-luvun rivitalokämppääni erityisen hienona. Minulle on kuitenkin tärkeää, että kotini on kaunis ja minun näköiseni, ja kyllä se vaikuttaa elämäntyytyväisyyteen.

Vierailija
11/11 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on melko suuri perhe ja koti on melko pieni. Siellä vallitsee useimmiten iloinen sekamelska, lasten leluja ja muita tavaroita on hujan hajan mm. lattioilla.

Siinä kodissa on ihana tunnelma. Sen aistii heti sisään astuessaan ja tuntee itsensä tervetulleeksi. Lapset ja aikuiset ovat oikeasti onnellisia ja jakavat iloa muillekin. Ovet ovat aina auki vieraille j alsten kavereille - ja useimmiten paikalla on vähintään pari perheeseen kuuulumatonta.

Ei onnellisuus synny puitteista, vaan ihmisistä ja heidän välisistään suhteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi