Oletko tilannut Kärkkäiseltä?
Katselin juuri nettisivujaan ja tekisi mieli tilata sieltä tavaraa. Mutta toimitusehdoissa lukee jotenkin että tuovat vain pihaan, eivät sisälle. Olen sinkku ja pitääkö minun siis värvätä apujoukkoja tänne jos tilaan isompia tavaroita? Yleensä huonekalut tuodaan sisälle asti.
Miten muuten tuo heidän toimituksensa toimii? Lukee että klo 8-16 mutta harvoin silloin olen himassa kun käyn töissä. Onko heidän kanssaan mahdollista neuvotella? Kiitos vastauksista.
Kommentit (49)
Minusta tuli vakkari kun valemedia aloitti vainon. Kerään listaa ja teen tilauksen kun on ilmainen kuljetus.
Käyn myös Lahden likkeessä, yhtään vanhaa saksalaista en ole havainnut.
Kokeile sinäkin kun Stockmann muuttuu suurmoskeijaksi. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusn*tsipuljusta en osta mitään.
Tiedätkö edes mitä eroa on uusnazeilla ja kansallissosialismilla?
Kyllä. Ensin mainittu sequel, jälkimmäinen original.
Selitäppä vähän tarkemmin mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Ei korona-aikaan kukaan kuskaa sisälle saakka.
Ketju on aloitettu helmikuussa.
Olen tilannut kaikenlaista tuotetta ja olen saanut, mitä olen halunnut. Nopea ja hyvä palvelu !;
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut kaikenlaista tuotetta ja olen saanut, mitä olen halunnut. Nopea ja hyvä palvelu !;
juurikin näin, viimeksi julutonttuja alennuksella ja B-12 vitamiinit, kotimainen jota harvemmin on tarjolla täälläpäin , jos on niin 3x hintaan.
Olen tlannut ja tilaan jatkossakin. Olen jo vuosia hankkinut Mein Kampf :ini sieltä, hyviä kirjoja ovat ja hinnat on edulliset.
Myös kaikki muu natsilarppi materiaalini on hankittu sieltä. Viimeksi hommasin päheen KKK-puvun ja nyt kun on mennossa kiljunatsi-vaihe, niin pesuhuoneessa porisee jo aikaisemmin sieltä hommaamani kiljupönttö.
Kauppana voin kyllä suositella!
kärkkäisellä meneillään sikapäivät,löysin muutaman tuotteen,jonka olisin tilannut,mutta sanottiin ilmoituksessa että "tuotetta saatavilla" seur.päivänä..tämä oli 5.4.seuraavana päivänä samojen tuotteiden kodalla luki "tuotetta tilattavissa 7.4..sitten 8.4,9.4.10.4...jne.tänään 12.4,ja edelleen lukee,että saatavilla 13.4... wtf?? eli aina luvataan tuoteta olevan seuraavana päivänä,mutta sitä ei edelleenkään ole...halutaanko ihmiset sinne sivustoille joka päivä katsomaan,ja ehkä saataisiin myytyä jotain muuta siinä sivussa? olen tilannut kärkkäiseltä,eikä ole moittimista,mutta nyt tais mennä maku koko puljuun,huonoa liiketoimintaa tämmöinen,miksei suoraan sanota,että tuote loppu,tai ei tiedetä milloin tulee.
Nopea toimitus, tosin en tiedä miten kampanjoiden aikana. Nämä ale 70 prossakemikaalit ja vitskut on yleensä lähellä viimosta myyntipäivää. Muuten aika samaa kamaa kuin muuallakin, myös hinnoiltaan, mutta valikoimat ovat todella runsaat eli jos on aikaa niin selaile. Nettisivut hieman tökeröt, onko lukiopoika ne suunnitellut.
Finlaysonin olen laittanut boikottiin mutta Kärkkäistä en, moni varmaan tajuaa minkä takia.