Oletko tilannut Kärkkäiseltä?
Katselin juuri nettisivujaan ja tekisi mieli tilata sieltä tavaraa. Mutta toimitusehdoissa lukee jotenkin että tuovat vain pihaan, eivät sisälle. Olen sinkku ja pitääkö minun siis värvätä apujoukkoja tänne jos tilaan isompia tavaroita? Yleensä huonekalut tuodaan sisälle asti.
Miten muuten tuo heidän toimituksensa toimii? Lukee että klo 8-16 mutta harvoin silloin olen himassa kun käyn töissä. Onko heidän kanssaan mahdollista neuvotella? Kiitos vastauksista.
Kommentit (49)
Olen ja toimitus on nopea, 1-2 arkipäivää. Pelkkää hyvää sanottavaa.
Myyvät tuotteita joita heillä ei ole. Meni kuukausia ennen kuin sain rahani takaisin.
Vierailija kirjoitti:
öödidööö? Posti on kotiinkuljetuksella tuonut kaikki ihan ovelle asti.
Okei, vähän ihmettelen kun noissa toimitusehdoissa tosiaan lukee etteivät tuo kerrostaloasunnon rappuun asti vaan vain pihaan. No pitää lukea paremmin josko sieltä sitten kuitenkin voisi valita että tuovat sisälle. Luinkohan huonosti. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ja toimitus on nopea, 1-2 arkipäivää. Pelkkää hyvää sanottavaa.
Kiitos vastauksesta, voiko heidän kanssaan siis sopia milloin tuovat ja milloin olen itse himassa? Soittavatko ennen kuten yleensä huonekalutoimituksissa on tapana?
ap
Olen tilannut jotain, mutta en mitään sellaista, mitä en jaksaisi itse kantaa.
Olen tilannut, mutta en nyt muista tuliko paketti pakettiautomaattiin vai hainko sen postista. Toimitus oli ihan normaali, kuten muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut, mutta en nyt muista tuliko paketti pakettiautomaattiin vai hainko sen postista. Toimitus oli ihan normaali, kuten muillakin.
Niin mulla olisi siis tarkoitus tilata sellaisia tuotteita jotka eivät mahdu automaattiin vaan jotka vaativat kotiinkuljetuksen. Siellä on vähän hämärästi kerrottu tästä. Jotenkin että eivät tuo sisälle vaan vain pihaan vaikka valitsisi kotiinkuljetuksen. ap
Tilaan paljon mutta en ole tilannut kotiinkuljetuksella. Posti kyllä lähettää eri vaihtoehtoja kuljetuksen suhteen.
Yleensä 16-21.00 tai sitten päiväaikoja.
Vierailija kirjoitti:
Myyvät tuotteita joita heillä ei ole. Meni kuukausia ennen kuin sain rahani takaisin.
Mahdatkohan nyt sekoittaa Hobby Halliin?
Ihan normaali toimitusehto tuo että jättävät alaovelle.
On meinaan aika aikaavievää (lue:kalliimpaa) jos kuski rupeaa kantamaan romuja hissittömän kerrostalon neljänteen kerrokseen.
Kärkkäinen=Magneettimedia=Antisemitismi=Natsismi
En tilaa MV-lehden tukijalta mitään. Kauppaketju on boikotissa.
Tilasin laukun, kesti käytössä 3 kk, en tilaa toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen=Magneettimedia=Antisemitismi=Natsismi
Tuo tuli myös ensimmäisenä mieleen, en suosittele tuollasia arvoja omaavaa liikettä kenellekkään
Tilasin kerran, ennen olin kuullut omistajan äärioikeistokytkennöistä. Sen jälkeen en ole tilannut mitään enkä tule tilaamaankaan vaikka olisi viimeinen kauppa maailmassa.
Olen tilannut monta kertaa. Viimeeksi jokin tuote oli loppunut, rahat palautuivat saman tien tilille
Olen löytänyt sieltä paljon kivaa mm eteiseen pikku seinäkaappeja ja hyllykköjä keittiöön ja kylppäriin. Siis ihan sen kokoisia, mitä itse jaksaa postista ilman autoa kotiin kantaa.
Kempparimerkkituotteet taasen saa paljon halvemmalla Stockan verkkokaupasta. Jopa halvemmalla, kuin Tokmannin brändipäiviltä.
öödidööö? Posti on kotiinkuljetuksella tuonut kaikki ihan ovelle asti.