Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ambulanssityöntekijä ei suostunut koronapotilaan kyyditykseen

Vierailija
29.02.2020 |

Huhutaan, että Ruotsissa tällainen tapaus. Ensihoitaja ei ollut huhun mukaan hallunut lähteä koronapotilaan, koska hänellä oli 8 kuukauden ikäinen vauva.

Mitä mieltä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ymmärrätte ;-) mitä mieltä?

Kuului "plumps", kun kakkapökäle putosi perskannikoiden välistä pönttöön. Tätä mieltä.

Vierailija
22/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin korona on vaatinut ambulanssikuljetusta tai edes tullut paikalle.

Ja kenellä on vielä jäänyt epäselväksi, miten pitää toimia, jos epäilee koronatartuntaa? Joka tuutista kun sataa neuvoja, kuinka pitää ensiksi soittaa terveyskeskukseen, eikä lähteä ominpäin sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että uskon vain faktoihin, en HUHUIHIN. Ja niin kannattaisi myös ap. tehdä.

Jos huhuihin olisi uskomista, täällä ei edes kirjoiteltaisi, kun on huhuttu maailman lopusta vuosituhansia.

Vierailija
24/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sairaalaan mennään, jos on korona eikä ole autoa? Taksilla mennessä tartuttaa taksikuskin ja julkisilla joukon muita ihmisiä.

Vierailija
25/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko "juuri tulleen tiedon mukaan?

Vierailija
26/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin mennä taksilla perjantaina, mutta taksikuski ei suostunut ottamaan kyytiin, siispä hyppäsin 321:een ja menin siis bussilla. Ottivat kokeet ja sanoivat että mene kotiin odottamaan tuloksia. Menin bussilla takaisin kotiin. Soittivat lauantaina iltapäivällä ja sanoivat että minun pitää olla kotona karanteenissa kunnes ensi viikolla tehdään päätöksiä. Kysyi sentään että onko minulla ruokaa. On minulla. Ei hätää.

Vierailija
27/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko työntekijä ns. uus-ruotsalainen?

Vierailija
28/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sairaalaan mennään, jos on korona eikä ole autoa? Taksilla mennessä tartuttaa taksikuskin ja julkisilla joukon muita ihmisiä.

Eiköhän soiteta sairaalaan ensin ja kysytä. Mahdollisesti lähettävätkin ambulanssin tai jonkun kotiin tekemään testejä. Jos koronaepäily on vahva ja yleistila huono niin en jaksa uskoa, että kehottaisivat esim. Kelataksilla tai julkisilla tulemaan.

Vierailija
29/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon, että nämä viisastelijat ja hysteerikoiksi haukkujat ovat oikeassa, ja että selvitään vaan " flunssalla".

Mutta pahoin pelkään...

Terv. Sairaanhoitaja erikoissairaanhoidosta

Vierailija
30/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitä ennenkään ole nuhapotilaita kuljeteltu valtion kyydillä.

Zinc

Menkööt taxilla 

Ambulanssi kyydistä,tulee aina lasku maksettavaksi.Eihän heidän tarvitse juopuneitakaan kuskata,vaikka olisi aivoinfraktista kyse.Eikä liikunta rajoitteisia invaliidejä,jos ei rappusia pysty itse konttaamaan.Joku tolkku pitää olla tossakin kyydissä.

Vierailija
31/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla autolla pääsee.

Vierailija
32/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusss kirjoitti:

Oliko työntekijä ns. uus-ruotsalainen?

Ei voinut olla. Jos sellainen väittää olevansa ambulanssityöntekijä, niin puhuu luultavimmin muunneltua totuutta. Ihan kuin Turun veitsi-iskussa auttanut uus-ruotsalainen "ensihoitaja", joka myöhemmin huijasi Ruotsissa tukirahoja iskussa loukkaantumisesta. Oli niin invalidia, niin invalidia, mutta eipä kuitenkaan ollut.