Leivoin äsken pellillisen korvapuusteja. Oletko kateellinen kun et itse saa uunituoretta pullaa ja leipää?
Perhekin on sitä mieltä että tuore on aina parempi.
Kommentit (51)
Miksi olisin kateellinen? Osaan leipoa ja leivon, jos haluan.
En ole kateellinen. En ole moneen vuoteen syönyt pullaa.
En tuhlaa aikaani höttöhiilarien leipomiseen, mieluummin laitan jotain terveellistä.
Pulla ja leipä eivät edes kuulu ruokavaliooni.
Meillä on juuri nyt uunituoretta pullaa.
Tosin leivotaan vain pari kertaa vuodessa, ja leipää ei mene ollenkaan. Lähinnä säälisin, jos jollakulla olisi aina tuoretta pullaa, koska mahtaa olla aika pulla itsekin.
Olen! En pidä leipomisesta, mutta pidän pullasta. Voisitko leipoa minullekin? :)
Mä paistan päivittäin sämpylöitä. Kohta taas tekemään taikina aamuksi.
Tottakai olen, koska olen laiska enkä viitsi itse leipoa enkä jaksa lähteä kaupastakaan hakemaan. Olisikohan pakastimeen jäänyt jotain, täytyypä katsoa. Ei ollut. Voi voi, kyllä olen kade.
En ole kateellinen. Tykkään kyllä pullasta, mut just nyt ei tee mieli. Yritähän nauttia elämästä ilman että se perustuu muiden kateuteen 🙂. Ihmiset joiden onnellisuus mitataan muiden kateudessa ovat säälittäviä.
Hyvä vaan ettei ole nyt vielä tuorettakin pullaa!
Leivoin eilen voisilmäpullia 4 pellillistä ja tuli kyllä vähän liian hyviä ja pehmeitä. Pistin taikinaan vähän vaniljakastiketta maidon sekaan. (Suosittelen, ja muutenkin Kinuskikissan pullataikina ihan paras ilman munaa taikinassa)
No nyt vaan odotan että lapset syö ne äkkiä pois ja itse suunnittelen nutrilett-kuuria huomisesta alkaen kun olen syönyt niitä pullia ja kaikkea muutakin liikaa. 😅
Olen leiponut kaikkea muutakin tässä lähiaikoina testimielessä. Geishakakun tein alkuviikosta mutta sitä sain onneksi vaan pienen palan. Tyttären synttärit tulossa ja olen testileiponut kaikennäköistä.
Miksi olisin? En syö pullaa enkä leipää. En ole syönyt sitten, kun äiti lopetti leipomisen vuonna 2012. Joutui hoivakotiin ja kuoli pois. Silloinkin vain kohteliaisuudesta. Välttämällä hiilareita pysyn painossani.
Olen pikkasen kateellinen. En oikein osaa leipoa ja tykkään korvapuusteista.
En ole. En syö pullaa, leipää taas teen usein. Tai no, usein ja usein kun en sitäkään syö edes joka viikko, mutta jauhot ja hiivaa on aina kaapissa.
Miten niin en "saa"? Tuosta lähi-Salestahan saa kaikki leipomistarvikkeet, ei kaupassa käynti ole minulle sen vaikeampaa, kuin sinullekaan.
Lappilaisille olen sitten jo todella kateellinen lumen takia. Helmikuu ja hiirenkorvat kasvaa pensaissa, puoltoista metriä lunta sen olla pitäis
Tänne tulikin heti kymmenisen karppaavaa fitness-nirppanokkaa pätemään ja antamaan samalla mitalla takaisin hiilareista tuhahtelemalla, vaikka ap teki aloituksen selvästi läpällä😁
Oon varmaan outo, kun en tykkää pullasta. En ole ikinä tykännyt.
Tottakai saan sillä vaimoni rakastaa leipomista ja muutoinkin ruuanlaittoa.
Enpä ole kateellinen- Kun noita korvapuusteja ja kotipullaa saa helposti kaupan pakastealtaasta.
Ja kyllä leivon myös kotona lomilla mutta perusruisleipää en ole koskaan kotona leiponut.
Tottahan itse kotona tehdyt pullat ja leivät ovat tosi hyviä ja ilman lisäaineita, mutta ei pakastepulliskaan lisäaineita ole.
Maistuvaa ja mukavaa lauantai-iltaa kotipullan leipojalle!
Pidän leipomisesta. En ole koskaan kateellinen muille, jokainen vastaa itse omasta onnellisuudestaan.
Leivoitko omaksi iloksi, vai jotta muut olisivat kateellisia? Mieti oletko sinut tunteidesi kanssa.
En ole kateellinen. En ahmi tyhjiä hiilareita.