Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ naiset älkää käyttäkö niitä sumennusfilttereitä

Vierailija
29.02.2020 |

Näyttää ihan hirveältä ja antaa vain mielikuvan heikosta itsetunnosta. Mieluummin niitä ryppyjä katselee kuin sumunaamaa.

https://www.memesmonkey.com/images/memesmonkey/3f/3f7b2cb933699936d551e…

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkin on kadonnut 😅😅 Noi on niin noloja.

Vierailija
2/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole käyttänyt koska koen sellaisen valehtelemiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!!! 🙈

Vierailija
4/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi aloittaja vaatii tietenkin meikittömiä kuvia :D

Vierailija
5/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää näyttää muulta kuin on, mitä hitsin järkeä.

Vierailija
6/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutan kuvan lähes aina mustavalkoiseksi koska siinä iho näyttää paremmalta, minut kuitenkin tunnistaa ja nenäkin pysyy päässä :D

Vierailija
7/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voldemortin sisko.

Vierailija
8/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikin tässä kävi Tindertreffeillä ja sanoi, ettei deitti näyttänyt yhtään samalta kuin kuvissa. En oikein tiedä mikä win se on olevinaan, jos käsitellyllä kuvalla saa paremmin treffejä kun toinen sitten kuitenkin aina pettyy kun tuli huijatuksi. M25

Vierailija
9/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, tätä voi kysyä myös niiltä miehiltä, jotka asuvat kuntosalilla. Näyttäkää rohkeasti outokumpuinenne nelikymppisiltä perheenisiltä. Rohkeasti vaan. 

Vierailija
10/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, tätä voi kysyä myös niiltä miehiltä, jotka asuvat kuntosalilla. Näyttäkää rohkeasti outokumpuinenne nelikymppisiltä perheenisiltä. Rohkeasti vaan. 

Vähän eri asia kuin kuvien muokkaaminen.

Vierailija
11/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstään ja terveydestään kannattaa pitää huolta, mutta digitaaliset filtterit on niin naurettavan keinotekoisen näköisiä eikä ne ole ilmaus  mistään muusta kuin huonosta itsetunnosta ja todellisuudentajun puutteesta koska ne on yleensä niin selvästi keinotekoisen näköisiä että vain sokea ei tajua.

Vierailija
12/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka häpeävät todella paljon jotain ominaisuuttaan kasvoissa kuten iso leuka, iso tai kyömyinen nenä jne. käyttävät todella paljon näitä filttereitä. Eivät kehtaa esitellä itseään sellaisena miltä luonnossa näyttävät.

Vierailija
13/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50+ naiset ottaa makuullaan kuvia, niin naama näyttää siloisemmalle mitä on ja vähän vielä utua mukaan, heidi suomella olen noita kuvia nähnyt ja muillakin.

Vierailija
14/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka häpeävät todella paljon jotain ominaisuuttaan kasvoissa kuten iso leuka, iso tai kyömyinen nenä jne. käyttävät todella paljon näitä filttereitä. Eivät kehtaa esitellä itseään sellaisena miltä luonnossa näyttävät.

mitä vikaa pn esim kyömyisessä nenässä? voi näyttää hyvältä

Vierailija
15/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes osaa käyttää sumennuksia =O

N49

Vierailija
16/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita näkee ihan kaikilla. Monilla tosi kauniilla on kuitenkin isot ulkonäkökompleksit, kun tavoitellaan täydellisyyttä ja todellisuus hämärtyy matkalla.

Minulla on aika iso nenä (kapea mutta korkea) mutta ihan tiskiin olen sen lyönyt tinderissä. Ei siitä kukaan ole mitään sanonut. Naurettavaa sitä olisi peitellä ja sitten mennä treffeille kuitenkin se keskellä naamaa. Ja kun oikeastaan olen vuosien myötä oppinut tykkäämään siitä, persoonallinen kauneus on minusta plussaa. Ja mielestäni olen ihan kaunis eli = hyväksynyt itseni.

Vierailija
17/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä käyttää ihan kaikki, jopa nuoretkin.

Vierailija
18/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä käyttää ihan kaikki, jopa nuoretkin.

Kyllä vain. Siksi kontrasti on iso katukuva vs some. Niin paljon noita somekuvia parannellaan.

Vierailija
19/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvienmuokkaus on taitolaji. Katselen mieluummin tunnistettavissa olevien henkilöiden taiteellisesti tehtyjä kuin inhorealistisesti julkaistuja kuvia. Vähän voi irrotella. 😎

Vierailija
20/21 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi aloittaja vaatii tietenkin meikittömiä kuvia :D

Jos minä olisin maapallon kiistaton itsevaltias, niin määräisin välittömän kuolemantuomion niille jotka meikkaa, käyttää kertakäyttömuotia ja ostaa älypuhelimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän