30+ naiset älkää käyttäkö niitä sumennusfilttereitä
Näyttää ihan hirveältä ja antaa vain mielikuvan heikosta itsetunnosta. Mieluummin niitä ryppyjä katselee kuin sumunaamaa.
https://www.memesmonkey.com/images/memesmonkey/3f/3f7b2cb933699936d551e…
Kommentit (21)
En ikinä ole käyttänyt koska koen sellaisen valehtelemiseksi.
Seuraavaksi aloittaja vaatii tietenkin meikittömiä kuvia :D
Miksi pitää näyttää muulta kuin on, mitä hitsin järkeä.
Itse muutan kuvan lähes aina mustavalkoiseksi koska siinä iho näyttää paremmalta, minut kuitenkin tunnistaa ja nenäkin pysyy päässä :D
Kaverikin tässä kävi Tindertreffeillä ja sanoi, ettei deitti näyttänyt yhtään samalta kuin kuvissa. En oikein tiedä mikä win se on olevinaan, jos käsitellyllä kuvalla saa paremmin treffejä kun toinen sitten kuitenkin aina pettyy kun tuli huijatuksi. M25
Vierailija kirjoitti:
Aivan, tätä voi kysyä myös niiltä miehiltä, jotka asuvat kuntosalilla. Näyttäkää rohkeasti outokumpuinenne nelikymppisiltä perheenisiltä. Rohkeasti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, tätä voi kysyä myös niiltä miehiltä, jotka asuvat kuntosalilla. Näyttäkää rohkeasti outokumpuinenne nelikymppisiltä perheenisiltä. Rohkeasti vaan.
Vähän eri asia kuin kuvien muokkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstään ja terveydestään kannattaa pitää huolta, mutta digitaaliset filtterit on niin naurettavan keinotekoisen näköisiä eikä ne ole ilmaus mistään muusta kuin huonosta itsetunnosta ja todellisuudentajun puutteesta koska ne on yleensä niin selvästi keinotekoisen näköisiä että vain sokea ei tajua.
Naiset jotka häpeävät todella paljon jotain ominaisuuttaan kasvoissa kuten iso leuka, iso tai kyömyinen nenä jne. käyttävät todella paljon näitä filttereitä. Eivät kehtaa esitellä itseään sellaisena miltä luonnossa näyttävät.
40-50+ naiset ottaa makuullaan kuvia, niin naama näyttää siloisemmalle mitä on ja vähän vielä utua mukaan, heidi suomella olen noita kuvia nähnyt ja muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka häpeävät todella paljon jotain ominaisuuttaan kasvoissa kuten iso leuka, iso tai kyömyinen nenä jne. käyttävät todella paljon näitä filttereitä. Eivät kehtaa esitellä itseään sellaisena miltä luonnossa näyttävät.
mitä vikaa pn esim kyömyisessä nenässä? voi näyttää hyvältä
Minä en edes osaa käyttää sumennuksia =O
N49
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita näkee ihan kaikilla. Monilla tosi kauniilla on kuitenkin isot ulkonäkökompleksit, kun tavoitellaan täydellisyyttä ja todellisuus hämärtyy matkalla.
Minulla on aika iso nenä (kapea mutta korkea) mutta ihan tiskiin olen sen lyönyt tinderissä. Ei siitä kukaan ole mitään sanonut. Naurettavaa sitä olisi peitellä ja sitten mennä treffeille kuitenkin se keskellä naamaa. Ja kun oikeastaan olen vuosien myötä oppinut tykkäämään siitä, persoonallinen kauneus on minusta plussaa. Ja mielestäni olen ihan kaunis eli = hyväksynyt itseni.
Niitä käyttää ihan kaikki, jopa nuoretkin.
Vierailija kirjoitti:
Niitä käyttää ihan kaikki, jopa nuoretkin.
Kyllä vain. Siksi kontrasti on iso katukuva vs some. Niin paljon noita somekuvia parannellaan.
Kuvienmuokkaus on taitolaji. Katselen mieluummin tunnistettavissa olevien henkilöiden taiteellisesti tehtyjä kuin inhorealistisesti julkaistuja kuvia. Vähän voi irrotella. 😎
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi aloittaja vaatii tietenkin meikittömiä kuvia :D
Jos minä olisin maapallon kiistaton itsevaltias, niin määräisin välittömän kuolemantuomion niille jotka meikkaa, käyttää kertakäyttömuotia ja ostaa älypuhelimia.
Nenäkin on kadonnut 😅😅 Noi on niin noloja.