Sinä persu, kumman kannalla olet? Halla-ahon vai nuorisojärjestön?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
No mutta tämähän on lupaavaa 😂 Muiden puolueiden kannalta siis.
Persujen puoliintumisaika on siis alle 3 vuotta. Ei minkäänlaista koheesiota, ei johtajaa.
Ai se, että täällä yksi vihervassari trollaa kirjoittaen kokoajan lisää viestejä teeskennellen olevansa aina uusi persufasisti? Itse epäilen, että vasemmisto on soluttautunut persunuoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tämähän on lupaavaa 😂 Muiden puolueiden kannalta siis.
Persujen puoliintumisaika on siis alle 3 vuotta. Ei minkäänlaista koheesiota, ei johtajaa.
Ai se, että täällä yksi vihervassari trollaa kirjoittaen kokoajan lisää viestejä teeskennellen olevansa aina uusi persufasisti? Itse epäilen, että vasemmisto on soluttautunut persunuoriin.
Ovat vasurit aika päivää sitten huomanneet ettei normaalilla argumentoinnilla pärjää.
Olen tietyissä asioissa samaa mieltä kumpienkin kanssa. Jokaisessa puolueessa on erilaisia ja eriäviä mielipiteitä asioista, ei se sen kummempaa ole.
Nyt ovat persutkin sitten ehta kommunistipuolue. Näin Se kommunismi valtasi persutkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ovat persutkin sitten ehta kommunistipuolue. Näin Se kommunismi valtasi persutkin.
Ne jotka ovat tarpeeksi viisaita tajuamaan vitsisi ovat myös tarpeeksi fiksuja tajuamaan agendasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka ovat tarpeeksi viisaita tajuamaan vitsisi ovat myös tarpeeksi fiksuja tajuamaan agendasi...
Minun agendani on Suomi. Persujohdon agenda on kommunismi.
Oletkohan nyt ihan miettinyt asiaa loppuun asti, että onko se hyvä muiden puolueiden kannalta jos PS tekee selkeän pesäeron pr-haittaa aiheuttaneeseen junnufasistien kanssa?