Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka miten yrittäis näyttää hyvältä, niin nelikymppisenä se ei oo helppoa

Vierailija
29.02.2020 |

Jos kampaaja laittaa hiukset ja meikkaaja meikkaaja laitan juhlavat vaatteet päälle, voin näyttää hieman normaalia paremmalta, mutta farkuissa ja trikoopaidassa olen rupsahtanut akka.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele hyväksymään ikäsi. Et tule koskaan enää nuorenemaan. Tuolla menolla olet tyytymätön koko loppuelämäsi.

Vierailija
2/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän onneksi enää edes tarvitse näyttää 20-vuotiaalta. Sä kuitenkin selvästi olet valmis satsaamaan ulkonäköön ja varmaan myös hyvinvointiin, joten huoli pois ja ole ylpeästi nelikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö-höpö ap. Kaikenikäiset naiset voivat näyttää hyvältä - ja useimmat näyttävätkin. Ei se ikä ketään rumenna.

Vierailija
4/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmastikin siitä nelikymppisestä, näyttääkö hyvältä vai ei. Ihmeellistä yleistämistä! 

Vierailija
5/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikä näkyy jonkin verran naamasta, mutta kaikkeen muuhun voi vaikuttaa. T. 44v freesiltä näyttävä nainen

Vierailija
6/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle sitten on se "vaikka mitä" millä sä yrität näyttää hyvältä? Mä näytän kyllä vielä hyvältä, mutta mä oikeesti teenkin vaikka mitä. Alkaen treenistä ja ruokavaliosta, pukeutumisesta ja hiusten- ja ihonhoidosta.

Vierailija
7/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mä näytän ihan kivalta, vaikka oon nelikymppinen. Kroppa on ihan nätti edelleen, toki joutuu painoa tarkkailemaan. Jossain vaiheessa painoin n. 10 kg enemmän kuin nyt ja silloin kyllä olin tyytymätön peilikuvaan.

Vierailija
8/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy nelikymppisistäkin kymmenen vuotta nuoremman näköisiä ja tietysti vanhemmistakin.

Nuoruutta lisäävät

nuorekkaat geenit, hiusten pituus ja paino. Synnytysten määrä nuorentaa eli mitä enemmän lapsia sen nuoremman näköinen.

Vierailija
9/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy nelikymppisistäkin kymmenen vuotta nuoremman näköisiä ja tietysti vanhemmistakin.

Nuoruutta lisäävät

nuorekkaat geenit, hiusten pituus ja paino. Synnytysten määrä nuorentaa eli mitä enemmän lapsia sen nuoremman näköinen.

Synnytysten määrä nuorentaa? Salli mun nauraa. Kyllä se on justiinsa toisinpäin.

Vierailija
10/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytysten määrä nuorentaa eli mitä enemmän lapsia sen nuoremman näköinen.

Buaaaahhhaaahhhaaaaaahhhh!!!

Vierailija
11/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruutta lisäävät

Pieni ylipaino tekee kasvoista nätemmät ja nuoremmat.

Vierailija
12/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy kaunistaa :)

Vierailija
13/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse vasta 29v. Pelottaa 30v.

Vierailija
14/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttää hyvältä. Ihan normaali riittää.

Vierailija
15/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruutta lisäävät

Synnytysten määrä nuorentaa? Salli mun nauraa. Kyllä se on justiinsa toisinpäin.

Jos vetää sokeripitoisia herkkuja ja välttelee terveyttä edistävää ruokavaliota sekä liikuntaa niin tottakai sitä näyttää vanhalta!!!

Vierailija
16/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo...mie en oo näyttäny hyvältä ikinä :)

Vierailija
17/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte näyttää nuorelta mut voi silti näyttää hyvännököiseltä

Vierailija
18/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sotkee nyt asiat. Hyvältä näyttämiseen ei ikä vaikuta, mutta jos vertaa itseään 20 vuotiaisiin ja toteaa, että ei näytä siltä niin se onkin totta.

Ikä näkyy ihan jokaisessa , myös niissä jotka väittävät muuta. Aloittajaa harmittaa kun ei näytä nuoremmalta, ei se, että ei näyttäisi hyvältä.

Jokainen vanhenee ja se näkyy ihan jokaisessa.

Hyvältä kuitenkin voi näyttää ihan missä iässä tahansa, mutta se nyt on itsestäänselvää ettei nelikymppinen näytä kaksikymppiseltä.

Vierailija
19/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sotkee nyt asiat. Hyvältä näyttämiseen ei ikä vaikuta, mutta jos vertaa itseään 20 vuotiaisiin ja toteaa, että ei näytä siltä niin se onkin totta.

Ikä näkyy ihan jokaisessa , myös niissä jotka väittävät muuta. Aloittajaa harmittaa kun ei näytä nuoremmalta, ei se, että ei näyttäisi hyvältä.

Jokainen vanhenee ja se näkyy ihan jokaisessa.

Hyvältä kuitenkin voi näyttää ihan missä iässä tahansa, mutta se nyt on itsestäänselvää ettei nelikymppinen näytä kaksikymppiseltä.

Mä en ymmärrä miksi jotkut vertaa itseään nuoruus kuviinsa.

Vierailija
20/23 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset vanhenee. Ei ole mitään syytä yrittää näyttää ikäistään nuoremmalta.

Pidä huolta ihosta ja hampaista, pysy normaalipainoisena, säilytä hyvä ryhti ja liiku säännöllisesti. Hymyilevät ja positiiviset ihmiset on myös aina kauniimpia.

Mutta ei ole mitään syytä yrittää näyttää kolmikymppiseltä jos ei sitä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi