Paketti ollut yli kuukauden jumissa tilassa: "Finland--Arrived at facility". Mitä tuo tarkoittaa?
Osaako joku sanoa mihin minun pitäisi ottaa yhteyttä?
Kommentit (7)
No siihen kuljetusfirmaan tai paikkaan josta tilasit.
Liekö hävinnyt "facilitystä" mutta posti ei halua moista myöntää.
https://yle.fi/uutiset/3-11173421
Tuskin tuo ainoa on, vain niitä harvoja jotka on jääneet kiinni ja sekin varmaan siksi että paketit oli arvokkaita joten lähettänyt yritys patisti postia tutkimuksiin.
Kirjaamattomat kirjeet ovat minulla ainakin useinviipyneet yli kuukauden sen jälkeen kun on ilmoitettu sillä Kiinan seurannalla olevan kohdemaassa.
Postin mukaan ne saattavat kuitenkin olla jossain muualla vielä silloin.
Tuosta merkinnästä en tiedä.
Itse olen myös saanut laatikkoon paketteja jotka seurannan mukaan eivät ole edes lähteneet alkuperämaasta, joten aika peestä nuo seurannat jossain ovat.
Itse asiassa viimeksi lähti postia ihan kirjatun kirjeen koodilla, ja oletin että olisi ollut Suomessakin seurattava ja noudettava postista, mutta niin vaan tulivat suoraan laatikkoon.
Ihan perus Postin toimintaa. Muualla maailmassa etenee seurannan mukaan paketti rivakkaa tahtia mutta ans’ olla kun pääsee Suomeen, niin johan alkaa paketin makuutus ensin viikkotolkulla ja sitten ilmeisesti kilpikonnan selässä lähtee etenemään hiiiiitaaaaaaaasssttiiiiii.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus Postin toimintaa. Muualla maailmassa etenee seurannan mukaan paketti rivakkaa tahtia mutta ans’ olla kun pääsee Suomeen, niin johan alkaa paketin makuutus ensin viikkotolkulla ja sitten ilmeisesti kilpikonnan selässä lähtee etenemään hiiiiitaaaaaaaasssttiiiiii.
Jännä kyllä se toimitus nopeutuu äärettömän nopeaksi siinä kohtaa kun postinjakaja soittaa ovikelloa sen paketin kanssa. Se on nimittäin sama vaikka seisoisit oven vieressä käsi kahvalla niin se jakaja on kerinnyt jo kadota horisonttiin paketin kanssa ennen kuin saat oven auki ja sekunnin päästä status päivittyy "asiakas ei paikalla, ei voitu toimittaa, toimitetaan lähipostiin".
Postiin. Mulla joskus kiinanpaketit jumittaneet tuolla tekstillä. Kyllä ne sitten aikanaan ovat tulleet. Mutta ilman muuta Postiin kyselyä vain.