Viro mittaa mashantulijoilta kuumeen
Kommentit (8)
Joo ja käskee mennä kotiin, hoitoa ei tipu
Höh, saahan sen kuumeen laskettua hetkeksi kun nappaa useemman buranan
Mitä se hyödyttää, jos henkilö on tartuttava oireettomana itämisaikana? Tai sairastaa taudin kokonaan oireettomana? Ja yleensä tuollaisten testausten jälkeen, ihmiset olettavat olevansa terveitä. Vähän sama kuin olen kuullut miehen olettavan, ettei hänellä vilkkaasta menneisyydestä huolimatta ole hiviä, koska vaimo on testattu raskausaikana.
Suomi vois mitata kaikilta kuumeen. Kadulla. Tartutaan asiaan, rakennetaan sairasleiri ja sinne kaikki joilla vaan jotain on. Tai ehkä vielä parempaa, jos vaan määrättäis ulkonaliikkumiskielto ja kauheet rangaistukset jos koettais käydä ulkona.
Jos sairaana joutui tekemään jotain, ottaa coctailin lääkkeitä. Silloin jaksaa paremmin ja kuume laskee. Ja jos on sairas ja väsynyt, niin ei halua viivityksiä, siksi ei varmaankaan ala selvittämään oikeaa terveydentilaan, vaan on onnellinen jos pääsee mittauksesta nopeasti.
Joo ja sit vaan seuraavalla laivalla kotiin. Saako virolaiset jäädä kuitenkin Viroon? Tarviiko suomen ottaa Vironpotilaista maahan? Entä jos olen vaan kuumissani kun jonot jatkuu ja jatkuu satamassa ja mulla on toppatakki päällä?
Lapset ei saa oireita joten mamma jää terminaaliin hengaamaan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006423670.html