Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viro mittaa mashantulijoilta kuumeen

Vierailija
29.02.2020 |

Satamassa jokaiselta

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja käskee mennä kotiin, hoitoa ei tipu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, saahan sen kuumeen laskettua hetkeksi kun nappaa useemman buranan 

Vierailija
4/8 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hyödyttää, jos henkilö on tartuttava oireettomana itämisaikana? Tai sairastaa taudin kokonaan oireettomana? Ja yleensä tuollaisten testausten jälkeen, ihmiset olettavat olevansa terveitä. Vähän sama kuin olen kuullut miehen olettavan, ettei hänellä vilkkaasta menneisyydestä huolimatta ole hiviä, koska vaimo on testattu raskausaikana.

Vierailija
5/8 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi vois mitata kaikilta kuumeen. Kadulla. Tartutaan asiaan, rakennetaan sairasleiri ja sinne kaikki joilla vaan jotain on. Tai ehkä vielä parempaa, jos vaan määrättäis ulkonaliikkumiskielto ja kauheet rangaistukset jos koettais käydä ulkona. 

Vierailija
6/8 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairaana joutui tekemään jotain, ottaa coctailin lääkkeitä. Silloin jaksaa paremmin ja kuume laskee. Ja jos on sairas ja väsynyt, niin ei halua viivityksiä, siksi ei varmaankaan ala selvittämään oikeaa terveydentilaan, vaan on onnellinen jos pääsee mittauksesta nopeasti.

Vierailija
7/8 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sit vaan seuraavalla laivalla kotiin. Saako virolaiset jäädä kuitenkin Viroon? Tarviiko suomen ottaa Vironpotilaista maahan? Entä jos olen vaan kuumissani kun jonot jatkuu ja jatkuu satamassa ja mulla on toppatakki päällä?

Vierailija
8/8 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei saa oireita joten mamma jää terminaaliin hengaamaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme