Miksi tavalliset naiset ovat Instassa pikku st ringeissä? Olen itse 28v nainen.
Minulla on 15kg ylipaino. Takamus on luonnostaan hyvän muotoinen mutta täynnä selluliittia ja rasvaa.
Olen 6kk käynyt kuntosalilla säännöllisesti ja syönyt joka päivä hyvin. Ei mitään muutosta.
En käsit miten Instassa kaikilla on niin herkulliset vartalot. Puhun nyt vastaantulevista ihmisistä ja kavereistani.
Onko niin että ylipaino on yksinkertaisesti se syy että näyttää harmaalta, paksulta ja täynnä selluliittia?
Miksi treenamisesta ja syömisestä huolimatta en näytä samalta?
Kommentit (23)
Koska ne haluavat niin sairaasti näytellä itsestään paljasta pintaa.
Miehenä joskus hävettää noiden naisten puolesta.
Olen ap. Miksi tuntemani miehet seuraavat näitä naisia IGssä? Miksi he niin tykkävät näistä kuvista?
Minua kuvottaa takalistoani. Se on niin kalpea, selluliittia täynnä ja väsyneen näköinen. Oikeasti oksettaa.
Näillä naisilla on hehkuvat värinen, kiinteä persikka.
"Olen 6kk käynyt kuntosalilla säännöllisesti ja syönyt joka päivä hyvin. Ei mitään muutosta."
Eli et ole kuntoillut tarpeeksi ja syöt edelleen liikaa.
Kaiken muun ajatteleminen on totuuden välttelyä.
Laita tänne stringipyllykuvasi niin arvioidaan.
Voi hehkuvat takapuolet sentään. Ap ei ole kuullut filttereistä? No luomuimmillaankin jotain öljyä laitettu.
Otsikon kysymykseen: meissä jokaisessa asuu pieni huomiota kaipaava ihminen. Haluamme tuntea olomme erinomaiseksi, ihailluksi ja halutuksi. Instagram ja peppukuvat somessa ovat nykyään sosiaalisesti hyväksyttyjä. Tämä on siis helppo väylä tyydyttää tuota huomion kaipuuta.
Tekstin kysymyksiin: kyllähän siihen pepun muotoon vaikuttaa myös geenit. Lisäksi noita kuvia varmaan muokataan aika paljon. Silikoni-implantit ja pepun kauneuskirurgia ovat myös yllättävän yleisiä.
25 v nainen, joka ei ole somessa eikä esittele peppuaan edes uimarannalla.
Smoothaile vähän photoshopissa niin kehtaat laittaa omankin perseen nettirunkuille matskuksi? Niin se tehdään :)
Vierailija kirjoitti:
Laita tänne stringipyllykuvasi niin arvioidaan.
Kannatan! Muhkea takamus voi olla todella kuuma.
No kaverilla on just ihanan sileä ja hyvänäköinen pylly vaikka vetää huonoa ravintoa ja karkkeja. Käytiin uimahallissa siis.
Mä syön kurinalaisesti ja on kalpea, veltto iho, treeni ei näy missään. En tiedä mitä pitäisi muuttaa.
Et tosiaan! Kaikki ei ole Insta filtteria!
Huono itsetunto on isompi turn off kuin löllöpylly
Ehkä olet lesbo jos jatkuvasti tuijottelet muiden naisten pakaroita ja pidät niitä puoleensävetävinä.
Ei se riitä että kuntosalin oven saranoita säännöllisesti kuluttaa.
Siellä pitää oikeasti tehdäkin jotain.
Hyvin moni nainen käy salilla ja vemputtaa jollain puolen kilon vinyylipainolla ja lähtee kotiin. Tämän jälkeen ”olipa rankka core treeni” somepäivitys ja sohvalle syömään suklaata.
Ukko37 kirjoitti:
Ei se riitä että kuntosalin oven saranoita säännöllisesti kuluttaa.
Siellä pitää oikeasti tehdäkin jotain.Hyvin moni nainen käy salilla ja vemputtaa jollain puolen kilon vinyylipainolla ja lähtee kotiin. Tämän jälkeen ”olipa rankka core treeni” somepäivitys ja sohvalle syömään suklaata.
Laita tänne sänkipyllykuvasi niin arvioidaan.
Mieti ennemmin siltä kannalta, että miten elämäsi paranisi jos perseesi olisi ihanteidesi mukainen. Varsinkin, jos vaatii älytöntä työtä ylläpitää. Mun mielestä on parasta, kun elää suht terveellisesti, harrastaa liikuntaa sen verran kuin se on kivaa. Joku perseen treenaus lähes työkseen kuulostaa niin turhalta. Toki jos tykkää siitä treenaamisesta niin mikäs siinä. Mutta jos se on tuskaa ja se tykkäyksen kohde on ennemmin se perse niin luulisin, että kannattaa miettiä omaa tärkeysjärjestystä
No joko sitä perseenkuvaa tulee. Lataa vaikka tänne (http://aijaa.com/) ja pistä linkki tähän ketjuun. Ei siitä kukaan tunnista jos kuvassa on pelkkä perse.
”Tavalliset”??????
Kyllä joku piuha täytyy päässä olla katki, jos tunkee jotain hemmetin stringikuvia nettiin. 🤦♀️
Koska ne ei tunne nettietikettiä