Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä teillä tulee puolison kanssa kinaa?

Vierailija
29.02.2020 |

Me väitellään aina remonttia tehdessä. Kummallakin on näkemys jota puolustetaan kiivaasti :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Remonteista on aina tullut ne pahimmat riidat. Nytkin pitäisi tehdä tolle pihalle jotain mutta en jaksaisi taas alkaa riitelemään...

Vierailija
2/3 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kinat liittyvät siihen, että olemme väsyneitä ja stressaantuneita, ei mihinkään aiheeseen. Mutta yksi juttu on kyllä: musta tuntuu, että mieheni suuttuu heti, jos en kuule, mitä hän sanoo. Hän puhuu usein aika hiljaisella äänellä ja mulla on tinnitus, eikä ole poissuljettua, että kuuloni on hieman keskivertoa huonompikin. Kaikista pahin tilanne on, kun mulla on korvatulpat päässä. Käytän tulppia, kun ajan moottoripyörällä, ja kun ajelemme yhdessä ja pysähdymme vaikkapa tankille tai katsomaan karttaa, enkä ota kypärää tai varsinkaan tulppia päästä, hän usein puhuu mulle hiljaa ja poispäin kääntyneenä. Mä olen ratkaissut tämän asian niin, etten enää pyydä häntä toistamaan, vaan olen vain niin kuin en kuulisi koko asiaa. Hän saa sitten ihan itse huomata, että en kuullut, mitä hän sanoi. Jos sanon "mitä", hän ärtyy selvästi. Olen muutaman kerran kilahtanut tuosta asiasta, mutta silti sama juttu jatkuu. Ollaan me nyt kuitenkin jo 13 vuotta oltu ja ajeltu yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Olemme molemmat järkeviä ja joustavia ihmisiä. Saamme asiat keskusteltua ihan kinaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan