Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa joka pitää vielä aikuisen Dinseny-elokuvista?

Vierailija
28.02.2020 |

Eli kysymys otsikossa. Olen itse kohta 32-vuotias mies joka tykkää vielä aikuisena joskus katsoa Disneyn leffoja. Henkilökohtaiset suosikkini ovat Kaunotar ja Kulkuri, Hiidenpata, ja Pieni Merenneito, joita tuli lapsena katsottua useasti. Vielä nykyäänkin arvostan Disneytä melko suuresti.

Olenko kenties jotenkin lapsellinen, jos vielä tässä iässä pidän Disneyn leffoista?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pocahontas ja ariel ainakin on hottiksia joista normaalin heteron ihmisen pitäisi pitää. Huolestuisin jos ei pitäisi.

Vierailija
2/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin, koska pidän niistä itsekin :) Ihme tiukkapipo jos tuollainen on joku kynnyskysymys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai..

Vierailija
4/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, tykkään niistä itsekin :)

Vierailija
5/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Dinseny... ;)

Vierailija
6/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa vain jos disney uppoaa. On minulle ainakin erittäin suuri plussa vaan, kun avoimesti tykkää mistä tykkää, eikä yritä elää typerien tiukkojen sukupuoliodotusten mukaan. Katsoisin disney leffoja kanssasi, olen animaatioiden arvostaja👍👍

Vierailija
7/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska pidän niistä itsekin. Omat suosikkini ovat Fantasia ja Kaunotar ja Kulkuri.

Jos joku nainen antaa sinulle pakit sen vuoksi, että pidät Disneyn leffoista, niin tuskin menetät mitään.

Vierailija
8/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Voisin.

Vierailija
9/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, eihän niissä ole mitään lapsellista. Ehdottomasti mieluummin Disney-elokuvia rakastavan kuin Instagramissa olevan kanssa.

Vierailija
10/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän säälittävää.

Yhtä säälittävää kuin nähdä kolmekymppinen skeittari tai räppäri.

Todennäköisesti löydät suomesta helposti samalla älyllisellä tasolla olevan kumppanin, joten pelko pois.

On Mikki merelle lähtenyt, pikku kaarnapurrellaan.......

Mielestäni aloittaja ei kuvaillut pukeutuvansa Disney-hahmoiksi, vaan pitävänsä elokuvista.

Vierailija
11/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40v POTC-fani

Vierailija
12/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo, kuin ne aikuiset my little pony tyypit

Vierailija
13/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aikuinen, nainen tosin, ja katson säännöllisesti Disneyn leffoja. Varsinkin ne vanhemmat on todella kauniita teoksia esteettisesti ja voisi sanoa taidetta, etenkin jos vertaa nykypiirrettyihin jotka on pelkkää shittiä.

Me pelataan miehen kanssa lautapelejä kaksistaan ja toisinaan katsotaan yhdessä Disneyn lefffoja.

Vierailija
14/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän avoliitossa sellaisen kanssa. Katsellaan Disney-leffoja yhdessä, remaket käydään katsomassa leffateatterissa.

Mun lempielokuva on 25 vuoden ajan ollut leijonakuningas, ja katson sen edelleen pari kertaa vuodessa.

Vierailija
15/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, mä rakastan disneyleffoja. Keräilen niitä ja oon 24v nainen. Aijon opettaa oman lapseni(tällä hetkellä alle 1v)arvostamaan piirrettyjä, nykysin ollaan liikaa tabletilla ja puhelimella jo taaperosta. Lisäksi mulla mies myös tykkää disney piirretyistä. Katsotaan niitä yhdessä.

Vierailija
16/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, voitaisiin katsoa niitä yhdessä 😍Omia suosikkejani ovat Liisa ihmemaassa, Aristokatit, Fantasia ja mainitsemasi Hiidenpata. Pixarin leffoista pidän myös.

Vierailija
17/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ääriromanttinen nainen ja minulle Disney oli iso osa lapsuutta ja esiteinivuosia, tuollainen mies, joka olisi vielä katseenkestävä ja persoonaltaan mukava olisi suurempi lottovoitto kuin miljardi euroa.

Vierailija
18/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle on kyllä turn-off, ghiblin animaatiot olis enemmän kannatettavia.

Vierailija
19/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ääriromanttinen nainen ja minulle Disney oli iso osa lapsuutta ja esiteinivuosia, tuollainen mies, joka olisi vielä katseenkestävä ja persoonaltaan mukava olisi suurempi lottovoitto kuin miljardi euroa.

Millasia miehiä sulla on sitten ollut kun olet ääriromanttinen? Onko ollut romanttisia ja kilttejä miehiä?

Vai jotain muuta?

Vierailija
20/32 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ulkopuoliset ei ymmärrä miten vaikea Disney-miehiä on löytää. "Yhteisössä" on vimmattu haku päällä monella, eikä suurin osa onnistu kun jokaista 20 naisfania kohden on joku 1 miespuolinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan