Lääkärillä oli verkkarit ja tarralenkkarit! Suu oli loksahtaa auki
Kävin lääkärissä ja lääkärillä oli päällään sellaiset halpis verkkarit ja tarralenkkarit! Kaiken lisäksi maha tursusi liian pienen paidan alta! Tunsin itseni paljon siistimmäksi
Kommentit (20)
Lenkkarit on mukavat jalkaan työssä missä joutuu päivän aikana seisomaan ja kävelemään paljon. Voi olla että työhousut on ollu lopussa, noita kun tulee pesulasta vain tietty määrä tiettyinä päivinä. Kyllä mieluummin puhtaat verkkarit ku likaiset työhousut, ihan potilasturvallisuuden takia.
Jep! Minä käyn lääkärillä, jolla on päällään smokki.
Mielestäni se on vanhentunutta että lääkäri käyttää valkoista takkia. Jos lääkäri pukeutuu rennosti niin ehkä potilaskin ottaa tilanteen rennommin.
Valelääkäri varmaan kun ei saatu oikeaa lääkäriä paikalle. "kunnon seksiä ja pullo viinaa vaan niin ei oo mitään hätää. ryöstä pankki ja juokset poliiseja pakoon niin saat jotain sisältöä elämään".
Kai annoit pukeutumis ja laihdutusohjeita lääkärille.
Kyllä... Pitäisi ihmisten vaivoja palvella kaiket päivät mahdollisimman epämukavissa vaatteissa. Sitten olisi hyvä ja oikein.
Oliko sama lääkäri josta kirjoitit , se jolla oli shortsit ja pitkät hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Lenkkarit on mukavat jalkaan työssä missä joutuu päivän aikana seisomaan ja kävelemään paljon. Voi olla että työhousut on ollu lopussa, noita kun tulee pesulasta vain tietty määrä tiettyinä päivinä. Kyllä mieluummin puhtaat verkkarit ku likaiset työhousut, ihan potilasturvallisuuden takia.
Mutta tarralenkkarit on yleensä huonoja jalalle, miksi kymppitonnin palkalla ei ostais itselle parempaa?
Miten lääkärin pukeutuminen liittyy ammattitaitoon?
Pitäiskö mieslääkärin olla puku päällä töissä ja naislääkärin jakkupuku päällä?
Ihan sama mitkä vaatteet lääkärillä on suojatakkinsa alla. Tärkeintä että osaa hommansa ja häneltä saa apua siihen sairauteen mikä milloinkin on.
Ihme kun et ap märise, mitä tällä lääkärillä olin päänsä sisällä. Eihän se olu lukenut lääketiedettä kuin n 12v +muut jatkuvat koulutukset.
Mon Dieu.
Yksityistohtoriltani tipahti monokkeli paikaltaan, kun hänelle tästä kerroin.
Hänelle ainoa hyväksyttävä asu on saketti, toki niin että plastron myös on aitoa silkkiä.
O tempora, o mores!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tarralenkkarit on yleensä huonoja jalalle, miksi kymppitonnin palkalla ei ostais itselle parempaa?
jos oli terveyskeskuslääkäri niin palkka saattaa olla 4000. ei kaikki lääkärit kultaa vuole, moni pääsee samoihin tuloihin melkein peruskoulupohjalta.
Mun lääkärillä on aina valkonentakki se on varmaa joku HULLU!
Vierailija kirjoitti:
Jep! Minä käyn lääkärillä, jolla on päällään smokki.
Itse pukeudun vastaanotolla yleensä frakkiin. Toimenpidehuoneessa otan silinterin pois. Tärkätty kaulus hieman hankaloittaa liikkumista, mutta muuten oikein kiva.
T. LL, M29
Mielipiteitä? Ap