Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa arkea pienten kera

Vierailija
28.02.2020 |

Tykkään niin.
Haluaisin vielä lisää vauvoja.:)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa😁

Vierailija
2/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parasta on se ku isommat lähtee kouluun ja jää vielä pieniä kotiin. On aina töitä.🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista parasta on se ku isommat lähtee kouluun ja jää vielä pieniä kotiin. On aina töitä.🤗

Sama. Rakastan sitä, että ei ole hetkeäkään omaa rauhaa. ❤️

Vierailija
4/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutamon aikaan on hyvä ku lapset herää.

Säästää sähköäkin.

Vierailija
5/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erityisesti nauttinut siitä, kun en ole saanut nukkua pariin vuoteen kunnolla. Ah, se on niin ihanaa valvoa loputtomasti rättiväsyneenä hulluuden partaalla keikkuen. ☺️

Vierailija
6/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä voi olla. Ei tarvi miettiä ruoka - ja kahvitaukoja. 😀

Vierailija
7/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaa kolme hoitoon kovalla pakkasella ennen kuutta ja jännää koko päivä miten pienet koululaiset pärjä. Kaupan kautta kotiin ja ruuanlaittoon. Sitten ajoa ympäriinsä pitkin iltaa ja muksuja harrastuksiin.

Vierailija
8/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on parasta.

Vierailija
9/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raahaa kolme hoitoon kovalla pakkasella ennen kuutta ja jännää koko päivä miten pienet koululaiset pärjä. Kaupan kautta kotiin ja ruuanlaittoon. Sitten ajoa ympäriinsä pitkin iltaa ja muksuja harrastuksiin.

Minen raahannut. Kotona hoidin ja koululaiset pääsivät kotiin äidin laittaman välipalan ääreen kertomaan päivän tapahtumia. Kaveritkin tykkäsivät tulla meille koulumatkalla, kun tiesivät, että meillä ollaan kotona ja pöydässä on ruokaa ja seuraa. Harrastuksiin kuskasin mielelläni naapurinkin lapset, tiesinpähäb millaisessa seurassa omani olivat.

Vierailija
10/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeneen vuoteen ei kunnon yöunia.

Vierailija
11/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä. Minustakin oli ihaninta kun lapset oli ihan pieniä. Ne saattoi helposti pakata vaunuun ja lähteä minne vain, kahvilaan, torille, uimarannalle, metsäretkelle. Koko ajan oli ihana, onnellinen ja huoleton olo. Elämä oli rentoa, välitöntä ja iloista vaikkakin käytännön hommaa oli myös paljon. Olin kotona yhteensä 4v, kahdesta lapsesta äitiyslomat ja hoitovapaat, se oli luksusta.

Kaiholla muistelen, kun nyt taas olen työn orja 8-16.:D