Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuvitellaan, että olisin vielä elämänhaluinen, kun terveys on pilattu terveydenhuollossa?

Vierailija
28.02.2020 |

Olen siis parantumattomasti, mutta en kuolettavasti sairas loppuikäni terveydenhuollon laiminlyöntien takia. Nopealla ja oikealla hoidolla asiat olisivat toisella tolalla. Nyt elämänlaatu on laskenut paljon ja toivoa paremmasta ei ole.
Terveydenhuollossa puhutaan sitten masentumisesta, jota hoidetaan ja keksii uusia sivudiagnooseja mt-puolelta. Työelämään myös pusketaan. Omasta näkökulmasta en ole masentunut, on vaan huono elämä. Asiat joita haluan, eivät enää ole mahdollisia ja yhteiskunta ja terveydenhuolto ovat pettäneet minut ja epäonnistuneet kohdallani. En koe, että olisin velkaa työpanokseni tälle p*skalle systeemille, jonka syytä on,etten enää pysty tekemään haluamiani töitä.
Naurettavaa yrittää herätellä vielä jotain velvollisuudentuntoa minussa tämän kaiken traumatisoimisen ja pahoinpitelyn jälkeen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioita sattuu eikä elämä mene aina niinkuin me itse haluamme. Eikä maailma ole oukeudenmukainen tai yhteiskunta mikään yksi toimija.

Ehkä sinua toivotaan eteenpäin, ihan itsesi vuoksi. Ehkä olet oikeasti masentunut etkä pääse eteenpäin katkeruudesta. Ketään ei auta se, että jää paikalleen, kun ei päse siihen mitä halusi. Itseä auttaa se, että pelaa niillä korteilla, jotka sai ja tekee elämästään niin hyvän kuin voi.

Ihan itsensä vuoksi. Ei yhteiskunnan eikä minkään muunkaan.

Uskon, että minua toivotaan eteenpäin lähinnä oman huonon omantunnon takia. Olen huomannut merkkejä siitä, vaikka en mene takuuseen, että asianosaiset menettävät yöunensa jatkuvasti tätä ajatellen. Ap

Vierailija
22/28 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin töihin ne sinua terveydenhuollossa yrittävät laittaa? Oletko ihan varma ettei vastaanotto ollut työkkärissä?

Kyllä olen varma, että ainakin kolmen lääkärin kanssa on puhuttu työasioista. Ja työkkärissä puolestaan on puhuttu terveysasioista. Tällaista se on nykyään, kun kaikki tahot kartoittavat sitä sun tätä, mutta vastuu mistään ei kuulu oikein millekään taholle. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus minusta liioitellaan näitä hokemia "asenne ratkaisee" tms. Ap:n tekstiä lukiessa tuli kyllä väkisinkin mieleen, että... asenne ratkaisee. Varmasti väärä hoito ym. sulki elämässäsi monia ovia jos itse niin sanot, mutta ei se nyt sentään elämääsi lopettanut. Veljeni sairastui reilut viisikymppisenä helposti hoidettavaan syöpään ja kuoli siihen nyt vähän aikaa sitten. Häneltä vietiin vähän enemmänkin kuin se, ettei voi täysillä tehdä just mitä haluaa. Häneltä vietiin koko elämä. No joo, ehkä vähän rumaa tällä tavalla verrata, mutta kyllä joskus v*tuttaa ihmiset, jotka voisi vaikka mitä (vaikkei kaikkea), mutta ei, valittaminen on kivempaa ja sillä hiljaisella ruikutuksella yritetään epämääräisesti kostaa jollekin. Ehkä se masennuksen hoito olisi nyt paikallaan, ettei sekin myöhästy.

Ja kai minäkin voin sitten rumasti verrata - olisin paljon mieluummin valinnut sairastua +50v. kuin alle 30v. Vaihtaisin kohtaloita koska vaan, jos olisin saanut 25 vuotta lisää terveitä vuosia. Ap

Vierailija
24/28 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se, jolta poistettiin lantion imusolmukkeita ja elämä on sen takia lopullisesti pilalla?

Vierailija
25/28 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista mielenterveyshoito on, tuollaisia melkein kaikki "auttavaiset" ihmiset on. Ensin ne yrittää väkisin pakottaa sut tuottavaan toimintaan tekemällä sua kohtaan väkivaltaa, painostamalla, uhkailemalla, kiristämällä, hoputtamalla, valehtelemalla, jne. Sitten kun olet väkivallan takia jo ihan hajalla ja väsynyt etkä jaksa enää yhtään mitään niin sitten he alkavat syyllistää sinua tyyliin "me ollaan niin paljon jo autettu sua, etkö sä ole yhtään kiitollinen? Me ollaan tehty meidän osuus ja annettu sulle jo tosi paljon, nyt on sun vuoro tehdä sun osuus. Et sä voi olla noin välinpitämätön, kyllä sulla jokin velvollisuudentunto täytyy olla!"

Siis suurin osa "auttavaisista" ihmisistä on narsisteja.

Älä missään nimessä jää heidän seuraansa pidemmäksi ajaksi. Koska tuossa vaiheessa heillä elää vielä toivo että he vielä saisivat sinut "ryhdistäytymään" ja töitä tekemään. Eli he tavallaan vielä "välittävät" sinusta koska sinusta voi olla heille vielä hyötyä. Mutta mitä pidempi aika kuluu ja et ryhdy töihin niin sitä suurempi riski on että heillä loppuu toivo. Kun toivo loppuu, he ajattelevat että he eivät saa sinulta mitä he haluavat, eli eivät saa sinusta mitään hyötä, mitään työpanosta. Tuolloin narsistilla tunne vaihtuu päinvastaiseksi. Eli välittäminen vaihtuu vihaksi. Tuolloin se "auttaja" vihaa sinua. Silloin hän ei enää tee "kohtuullista" väkivaltaa sinua kohtaan patistaakseen sinua töihin. Silloin hän tekee voimakasta väkivaltaa sinua kohtaan saadakseen sinut hautaan. Koska jos narsisti ei saa sinusta jotain hyötyä niin narsistin on pakko tuhota sinut koska hän kokee asian niin että sinä tuotat hänelle kipua, sinä loukkaat häntä kun et parane vaikka hän auttaa sinua paljon. Sinä olet syypää narsistin loukkaantumiseen jos et parane, sinä loukkaat häntä tahallasi.

JOKAINEN psykiatri on narsisti. Kun psykiatrin kärsivällisyys kanssasi loppuu niin hän päättää tuhota sinut. Älä jää maisemiin siinä vaiheessa.

Suomessa on paljon ihmisiä jotka pysyttelevät kaikkien palveluiden ulkopuolella, eivät edes käy minkäänlaisessa terveydenhoidossa. Ei tarvitse ihmetellä miksi.

Vierailija
26/28 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kumma, miten samalla kun bkt kasvaa, niin mt-ongelmat lisääntyy... Työ on parasta lääkettä moneen vaivaan. Turhat etuudet pois ja porukka töihin. Ei ole aikaa märehtiä turhia ja syyttää muita omista ongelmista.

Vierailija
27/28 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaivoja sulla siis on ?

Zinc

Vierailija
28/28 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita sattuu eikä elämä mene aina niinkuin me itse haluamme. Eikä maailma ole oukeudenmukainen tai yhteiskunta mikään yksi toimija.

Ehkä sinua toivotaan eteenpäin, ihan itsesi vuoksi. Ehkä olet oikeasti masentunut etkä pääse eteenpäin katkeruudesta. Ketään ei auta se, että jää paikalleen, kun ei päse siihen mitä halusi. Itseä auttaa se, että pelaa niillä korteilla, jotka sai ja tekee elämästään niin hyvän kuin voi.

Ihan itsensä vuoksi. Ei yhteiskunnan eikä minkään muunkaan.

Ymmärrän, että asioita sattuu, mutta minun kohdallani ei kyllä edes kunnolla yritetty, ennenkuin oli liian myöhäistä. Voi olla, että olen "oikeasti" masentunut, mutta miten se hoito auttaa, kun masennuksen syitä ei voi poistaa? En pääsekään eteenpäin katkeruudesta, eikä minun mielestäni pitäisi. Kaikkea ei pidä antaa anteeksi. Ne ihmiset ansaitsee, että muistutan siitä, mitä minulle on tehty ja mitä se on aiheuttanut. En tiedä, miten elämästä voi tehdä hyvän, kun huono ja yhä huonompi elämänlaatu seuraa päivästä toiseen. Ei sitä vaan jaksa loputtomasti. On ihan järjetöntä yrittää ja yrittää jotain, missä ei ole mahdollisuuksia onnistua. Ap

Tuo on kuin ottaisit myrkkypillerin ja odottaisit, että joku toinen kuolee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi