Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasautuvatko ongelmat samoille ihmisille, kokemuksia, mieluummin omia!?

Vierailija
28.02.2020 |

Huono koulumenestys
Ei menesty työelämässä
Työttömyyttä
Päihdeongelma
Ei hallitse talouttaan
Ylipaino tai syömishäiriö
Ongelmia seksuaalisuudessa
Kuormittaa terveydenhuoltopalveluita
Useita diagnooseja
Syö psyykenlääkkeitä
Elää yhteiskunnan tuella
Asuu vanhempiensa luona aikuisena
Ei huolehdi asunnon siisteydestä
Ei huolehdi henk. koht. hygieniasta.
On huomionhakuinen
On lapsellinen

Nämä löytyvät yhdessä tuntemassani 42 v naisessa, lukuunottamatta orgasmi vaikeuksia ja päihdeongelmaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä puhut?

Vierailija
2/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan heikkolahjaisuudeksi. Tai tieteellisemmin matalaksi älykkyydeksi. Ja joo kasaantuuhan tuota jos kerran ei ole kovinkaan välkky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi oli niin herkullinen ja mikä pettymys, kun kyse on taas puida ihmisten vajavaisuuksia. Kaikenlaisia urpoja kävelee kadut täysi, niin ei ihan hirveästi kiinnosta kuka kompuroi minkäkin puutteensa kanssa millaisessa suossa. Tärkeämpää olisi osata suhtautua sellaisiin inhimillisesti ja armollisesti kuin tuomita.

Olen itse joutunut todella vaikeaan tilanteeseen elämässäni, niin vaikeaan, että on aivan käsittämätöntä miten julmia ja ajattelemattomia ihmiset osaavat minua kohtaan olla. Olen ahkera, vastuuntuntoinen ja huolehtinut aina omista asioistani, pärjännyt omillani, mutta joskus asioita vain tapahtuu. Ja se julmuus ja ajattelemattomuus on usein tilanteeni torjumista, koska jotkut ihmiset eivät kestä mitään ikävää maailmassa. Ymmärrän sen, mutta puutun heti jos näet että joka nostattaa negatiivista asennetta heikpompia kohtaan. Mainitsemasi henkilö ei ole millään lailla viallinen ihminen, vaan hän on selkeästi heikompi ja kyvyttömämpi selviämään mistään. On väärin potkia sairasta ihmistä, joka ei siitä ikinä muuksi muutu. Tuskin sinä käyt irvailemasa ihmisille, jotka istuvat pyörätuolissa ilman jalkoja vai käytkö?

Vierailija
4/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä ongelmasta seuraa helposti muita ongelmia, joten vastaus on "kyllä".

Minun alkuperäinen ongelmani on kolmenkymmenen vuoden työnteon ja kivasti pärjäämisen jälkeen koittanut työttömyys. Työttömyyttä seurasivat ennen pitkää taloudelliset ongelmat, sitten peruuttamattomat taloudelliset ongelmat, itsetunnon romahtaminen ja omaan osaamiseen uskomisen katoaminen. Jos minulla olisi rahaa, joisin runsaasti alkoholia. Jos terveydenhoidon ammattilaiset saisivat minut kiinni, he löisivät papereihini masennusleiman ja panisivat minut aivan turhalle lääkekuurille.

Kaikenlaista on varmasti tulossa, ja suunta on varma: alamäki.

Vierailija
5/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että myös juoruilu ja ilkeys kasaantuu samoille henkilöille.

Vierailija
6/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille surkeustiloille voi jotain jos kykenee ottamaan vastuuta itsestään kuten vaikka kulujen rankkaa leikkaamisia. Työttömyydestä pärjää leikkaamalla menoja, vamaisuudesta muuttamalla elämän tahtia. Enää ei lähetäkkään alpeille hiihtämään, lenkeille jne vaan opitaan istumaan kotona. Ruokatottumuksiakin voi muokata täysin toisiksi. Jopa arvomaailman vaihto kun vanha ei tuota kuin masennusta koska kokee olevansa arvoton edellisen arvomaailman määritteiden mukaan.

Kaikkea tuota olen omalla kohdalla vieny läpi.

Hoksasin jopa että olen pysyvästi kusessa rahan kanssa, keaan ei ole luottamista ja osatyötuloja tuskin saa loputtomasti jos vammaisuus pahenee. Joten oli pakko säästää lisää ja hankkia passiivista tuloa niin paljon kun ikinä vaan irtoaa.

Toisaalta apuna on mensaan oikeuttava äo.

Vierailija
7/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyhmä

Hanki riippuvuus

Seuraa masennus

Nyt olet Herra Päks

Ole nyymi.

Vihaa naisia koska et naista saa

Seuraa katkeruus

Näin tuntemallani nistille. On entinen kaveri

ja rotta.

Vierailija
8/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille surkeustiloille voi jotain jos kykenee ottamaan vastuuta itsestään kuten vaikka kulujen rankkaa leikkaamisia. Työttömyydestä pärjää leikkaamalla menoja, vamaisuudesta muuttamalla elämän tahtia. Enää ei lähetäkkään alpeille hiihtämään, lenkeille jne vaan opitaan istumaan kotona. Ruokatottumuksiakin voi muokata täysin toisiksi. Jopa arvomaailman vaihto kun vanha ei tuota kuin masennusta koska kokee olevansa arvoton edellisen arvomaailman määritteiden mukaan.

Kaikkea tuota olen omalla kohdalla vieny läpi.

Hoksasin jopa että olen pysyvästi kusessa rahan kanssa, keaan ei ole luottamista ja osatyötuloja tuskin saa loputtomasti jos vammaisuus pahenee. Joten oli pakko säästää lisää ja hankkia passiivista tuloa niin paljon kun ikinä vaan irtoaa.

Toisaalta apuna on mensaan oikeuttava äo.

Ihminen, joka jo elää hyvin niukkaa elämää kädestä suuhun, ei pysty enää säästämään mistään. Rikastumisella ei ole rajaa, mutta köyhyydellä on piste, jonka jälkeen ei ole yhtään ylimääräistä missään.

Vierailija
9/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono koulumenestys - ei koske minua

Ei menesty työelämässä - koskee ja ei koske minua - hankala löytää työpaikkaa, mutta kun löydän, niin usein minua kehutaan, vaikka en tajua miksi, en ole mitenkään erityisen erinomainen

Työttömyyttä - koskee minua melko usein, mutta ei juuri nyt

Päihdeongelma - ei koske minua

Ei hallitse talouttaan - koskee minua toisinaan (ajoittainen peliongelma, ja masennuksen pahimmissa aallonpohjissa en jaksa enkä välitä hoitaa asioitani, edellinen aallonpohja oli 15 vuotta sitten)

Ylipaino tai syömishäiriö - koskee minua, ylipaino ja taitaa olla binge eating disorder

Ongelmia seksuaalisuudessa - koskee minua, lapsena seks. hyväksikäytetty

Kuormittaa terveydenhuoltopalveluita - ei ennen koskenut minua, nyt koskee MS-taudin vuoksi (4 vuotta sairastanut)

Useita diagnooseja - vain kaksi, MS ja polven kondromalasia (kipua, rustossa ongelmia)

Syö psyykenlääkkeitä - joskus ennen, enää en suostu koskemaan pitkällä tikullakaan, pahensivat asioita

Elää yhteiskunnan tuella - 60% työaika, muuten ansiosidonnaista, varmaan muuttuu taas työttömyydeksi jossain kohtaa

Asuu vanhempiensa luona aikuisena - kyllä näin on

Ei huolehdi asunnon siisteydestä - jep jep

Ei huolehdi henk. koht. hygieniasta. - huolehdin kyllä

On huomionhakuinen - ei koske minua, ennemmin olen sosiaalisesti täysin vetäytyvä

On lapsellinen - joskus olen, nauran tosi tyhmille jutuille itsekseni, mutta kykenen myös järkevään ja asialliseen keskusteluun

Ole hyvä, senkun analysoit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan