Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aidon näköiset vauvanuket

Lapseton
27.02.2020 |

Tunnetteko ketään jolla on sellainen aidon näköinen vauvanukke?

En voi saada lapsia ja kyllä, käyn terapiassa ja on kaikki mahdolliset lääkitykset mutta olen niin masentunut ja menettänyt elämänhaluni ajoittain koska en pysty hyväksymään lapsettomuutta.. että olen pohtinut sellaisen vauvanuken hankintaa.

Että ”hoitaisin” sitä iltaisin kotona ja korkeintaan veisin omaan pihaan, tai olisiko se väärin joskus ottaa mukaan muuallekin ja ostaa sille vaunut..

Olen lukenut että lapsettomat naiset voivat saada niistä lohtua.

En kaipaa tähän ketjuun kommentteja lapsettomilta jotka on asian kanssa ok tai lapsellisilta jotka käskee get over it.. jostain syystä aina ne ihmiset käskee unohtamaan lapsettomuuden tuskan, kenellä lapsia itsellä on? Kiva jos teille on ihan sama, antakaa sitten ne lapsenne mulle? Ai ette anna, miksi?

Niin olen sitten ajatellut sellaisen nuken hankintaa. Yksinkertaisesti jotain on tehtävä tälle masennukselle ja mikään ei auta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en voi adoptoida se ei ole mikään läpihuutojuttu Suomessa. Sijaisvanhemmaksi yritin päästä mutta lapsettomuuden aiheutttama masennus on este

Vierailija
2/8 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään. Mutta ketä se haittaa jos hankit nuken ja kokeilet.

Vierailija
6/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan- (tai koiran-) pentu on kuitenkin elävä (= tunteva, näkevä, aistiva, liikkuva  , kokeva  jne ) OLENTO ja se voi jotenkin vastata ihmisen siihen kohdistamaan hellyyteen ja hyvänäpitämiseen.

Nukke taas on, olkoon se sitten millainen tahansa, pelkää ainetta ja mitenkään elämätöntä    materiaa vain, eli siis: pelkkä esine, tavara ja tuote..  

Vierailija
7/8 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa taaperon kokoisenakin. Mutta yritä saada lapsia sun luo hoitoon esim moni nuori perhe mielellään antaa lapsia hoitoon et pääsee juhlimaan ja tapaamaan ystäviä.

Vierailija
8/8 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä saa taaperon kokoisenakin. Mutta yritä saada lapsia sun luo hoitoon esim moni nuori perhe mielellään antaa lapsia hoitoon et pääsee juhlimaan ja tapaamaan ystäviä.

Toisten lasten näkeminen/ hoitaminen vain pahentaa masennusta. Olen niin kateellinen perheellisille että melkein vihaan ystävienikin lapsia enkä missään nimessä aiheuta itselleni lisää tuskaa hoivaamalla jonkun muun lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän