Mies ei suostu unelmamökin hankintaan
Löysin aivan ihanan kesämökin maalta. Sitä myydään purkukuntoisena tai täysin remontoitavana kohteena piharakennuksineen. Vanha maalaistalo. Lähellä kulkee iso oja. Sähköä siellä ei ole ja tiekin hiukan huonossa kunnossa, mutta muuten tosi idyllisellä paikalla, jonne paistaa aurinko. Ihana paikka, mutta mies ei halua ostaa, kun ei ole rahaa eikä kuulemma osaa remontoida. Kyllä nyt miehen pitäisi minun mielestä osata remonttia tehdä, mutta ukko ei viitsi opetella, vaikka ostin hänelle kotinikkari kirjankin. Ja sähkökin on kuulemma kompastuskivi.
Sanoin miehelle, että kun pääsee tehtaalta iltavuorosta, niin voisi siitä hyvin ajella remontoimaan muutamaksi tunniksi, nukkua autossa ja ajaa aamulla töihin, jos vuorot on sellaiset, mutta ei. Iltaisin ja viikonloppuisin voisi ottaa 2 ja 4 vuotiaat lapset mukaan, kai ne voi nauloja tms ojentaa ja olla edes jotenkin avuksi. Miehelle ei mikään kelpaa. Olen jo alkanut miehiä vaihtaa miestä, joka olisi enemmän kuin minä. Kyllästyttää, kun kavereillakin on kesämökit.
Kommentit (8)
Uusinnat alkaneet eikä vielä ole edes kesä. AV on paskempi kuin maikkari.
Helppo kyllä uskoa, että tuollaisia naisia on ja noilla odotuksilla :)
Minä käyttäisin nämä kirjoittajanlahjat esim. markkinointialan palkallisiin töihin? Just a thought.
ps. Olen kanssasi samaa mieltä. Kunhan yritän valmentaa parempaan ajankäyttöön. :)
Ootko sä joku 10 vuotias vai muuten lapsen tasolle jäänyt? Eihän tätä voi sanoa edes provoksi, kunnianloukkaus trolleja kohtaan.
Eli mitä asiaa sulla oikeesti oli meille?
Joojoo