Mua inhottaa ihmiset jotka kaivaa nenää.
Siis se on todella ällöttävää ja epäsiistiä. Olen nähnyt bussissa ihmisiä jotka jatkuvasti tekevät silleen.
Kommentit (14)
No, kohta ne kaikki saavat koronaviruksen ja heittävät veivinsä, sillähän niistä on päästy.
Minusta on kiva kaivaa räkäkimpaleita nenästä bussissa. Niitä voi snepata vaikka edellä olevan tukkaan tms.
Niin onhan sekin reikä jota kaivetaan tai aukko oikeastaan. Sama kuin kaivais fjomperoo bussissa.
Eläkeläishammaslääkäri tykkää kaivella nenää ja salapiereskellä. En ymmärrä.
Mun mielestä se on jollain tavoin kiihottavaa. Joskus tekis mieli mennä kyselee onko tuota taivaallista herkkua myös minulle tarjottavana.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläishammaslääkäri tykkää kaivella nenää ja salapiereskellä. En ymmärrä.
Mä ymmärrän. Sinä et vissiin ole kovin aistillinen.
Joo, sama täällä. Kuitenkin kaivan itse nenää päivittäin. Mulla ainakin räkä kuivuu nenään, enkä ole vielä keksinyt miten sen saisi kaivamatta pois. Ehkä jos liottaisi suolavedellä ja niistäisi sitten, mutta kaivaminen on helpompaa - ja hauskempaa.
Jos inhottaa, älä katso. Ihmetyttää aina kun joku valittaa asiasta, joka on helppo välttää katsomalla muualle. Ymmärrän ärsyyntymisen äänistä ja hajuista, koska niitä on vaikeampi paeta, mutta tilanteessa, jossa muualle katsominen on täysin mahdollista, on järjetöntä ärsyyntyä näköhavainnosta.
Mä rakastan sitä kun ulokkeita työnnetään aukkoihin oikein pitkällä kaavalla nauttien.
Miksi kaupoissa ei myydä nenäkaivureita. Vaikka sellainen pikku nenäkauha olis kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaupoissa ei myydä nenäkaivureita. Vaikka sellainen pikku nenäkauha olis kätevä.
Miniatyyrinen sierainlapio. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniatyyrinen sierainlapio. :D
Technics lego voisi tehdä minikaivurin missä olisi vaihdettava "lapio". Ainakin nenälapio, korvalapio ja kassiharava.
Ostaisin lahjaksi miehelleni.
Hyi h..… kaikki itsensä kaivelijat, kaivetaan neniä, korvia jne. yleisillä paikoilla.
Se on intiimi toimitus ja sitä ei pitäisi tehdä julkisilla paikoilla.