Outoja elokuvia, joista olette tykänneet?
Laittakaa indie, taide tai muuten vain outoja elokuvia jotka ovat hyviä teidän mielestä. Mulholland Drive ja Inland Empire ovat omia suosikkejani.
Kommentit (641)
Vierailija kirjoitti:
Meet the Feebles
Jos Peter Jacksonin tuotanto ei ole tuttua. Sama se on Monkeybonen kanssa, että ei oikein tiedä onko lapsille vai aikuisille suunnattuja. Niin häröä meininkiä näissä. Monkeybone oli todellakin taidetta.
Sairaimpia elokuvia mitä olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meet the Feebles
Jos Peter Jacksonin tuotanto ei ole tuttua. Sama se on Monkeybonen kanssa, että ei oikein tiedä onko lapsille vai aikuisille suunnattuja. Niin häröä meininkiä näissä. Monkeybone oli todellakin taidetta.
Sairaimpia elokuvia mitä olen nähnyt.
Vähällä olet säästynyt. Noi ei ole läheskään mun näkemistäni elokuvista sairaammasta päästä. Vielä kaameampi outo elokuva on Pieles (Skins) eikä edusta millään tasolla kauhua. Netflixissä katsottavissa.
Valley of the gods, julkaistiin 2019 muistaakseni
Blue Velvet - ja sinisempi oli yö
Joki, se suomalainen elokuva siis, tällä nimellä on toinenkin ihan eri filmi. En yleensä tykkää suomalaisista mutta tämä oli erilainen. Vissiin kyllä saanut palkintojakin mutta erikonen silti.
Se ku rekkakuski tulee hulluksi ja jahtaa myyntimiestä liikenteessä. Rekalla.
Vierailija kirjoitti:
Se ku rekkakuski tulee hulluksi ja jahtaa myyntimiestä liikenteessä. Rekalla.
Kauhun kilometrit. On hyvä elokuva.
Silmäilin näitä sivuja ees ja taas ja olisi ollut hauska kuulla millä meriiteillä kys leffat ovat outoja olleet. Mun mielestä paljon hyvinkin tavallisia leffoja, kuten tuossa nyt tuo Liian lihava perhoseksi ja Kaurismäet.. Mullholland drive...
The Adventures of Ichabod and Mr. Toad on outo Disney elokuvaksi. Mä oon jotenkin todella mieltynyt elokuvan tyylistä ja aika synkkä.
Zardoz, Onibaba ja Huviretki hirttopaikalle
Niin outoja, ettei osannut aavistaa mitä tulemaan pitää. Jäänyt hyvin kutkuttaa mieleen nämä. Olivat ainutlaatuisia katsomiskokemuksia.
Evoluutio
Tuosta ei oikein tiedä onko se elokuva vai mainosta.
Kahdeksan jalkaiset kummajaiset
Lapsena pidin todella paljon tästä. Se oli niin outoa katsottavaa, että en tiennyt kauhistuako vai nauraa.
The Sand
Ihan kuin elokuva oltaisiin keksitty lattia on laavaa -leikistä.
Grabbers - Huurupiilo
Evil Aliens
Spring
En tiedä olenko joskus maininnut tämän tänne. Odotin sen olevan kauhua, mutta olikin aivan jotain muuta. Kauhua se antaa ymmärtää olevan. Tästä asetelmasta on hyvin erikoinen "kauhu."
Peter Stricklandin elokuvat esim. In Fabric ja Duke of Bugundy.